n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / נתן גושן הופיע למתגייסים של חולון

נתן גושן הופיע למתגייסים של חולון

כ- 800 בוגרי י"ב נהנו מהופעתו של הזמר נתן גושן במסגרת כנס המתגייסים בחולון

נתן גושן בהופעה בכנס מתגייסים בחולון, צילום-עיריית חולון (6)
נתן גושן על הבמה- צילום: עיריית חולון

בסוף השבוע נערך בפשא אירועים שליד ספארק המים ימית כנס המתגייסים המסורתי, אליו הגיעו כ-800 ממסיימי י"ב ברחבי העיר. המשתתפים נהנו מהופעתו של הזמר נתן גושן, שנבחר בסקר מוקדם על ידם, והקהל אכן הצביע ברגליים גם באירוע עצמו, כששירה אדירה מילאה את הרחבה.

כנס מתגייסים בחולון, צילום-עיריית חולון (1)

האירוע, שהופק ע"י מערך התרבות העירוני, בשיתוף עם היחידה להכנה לצה"ל שבמינהל החינוך ו"יחד למען החייל" סניף חולון, כלל מלבד המופע עמדות משחק מולטימדיה, דוכן מזון מושקע וכמובן עמדת מידע מטעם לשכת הגיוס תה"ש לשאלות ולתשובות. בתום האירוע חולק תיק למתגייסים ובו ציוד קל וחיוני לשימושם.

כנס מתגייסים בחולון, צילום-עיריית חולון (2)

לאירוע הגיעו, כאמור,  כ- 800 נערות ונערים המועמדים לגיוס או לשירות לאומי, כשמתוכם כ-100 בני נוער נרשמו למכינות ולשנת שירות ולשם כך דחו את השירות הצבאי בשנה. אלו, קיבלו הוקרה נוספת על השי לפני צאתם לשנת המשימה. גם היוצאים לעתודה אקדמאית נכחו בטקס על אף שגיוסם יחל בעוד שנה או שנתיים.

ראש העיר, מוטי ששון, שהגיע לאירוע, אמר בהתרגשות כי "רגע לפני שבני הנוער הטובים שלנו יוצאים לדרך חדשה, אני שמח על כך שאנו עורכים במיוחד בשבילם חגיגה גדולה ומהנה , שמהווה הזדמנות לומר להם שחולון תמיד תהיה בית חם ואוהב עבורם. אני מאחל לכולם שירות חוויתי ומוצלח ובעיקר שישמרו על עצמם ויחזרו בשלום הביתה".

   ראש העיר מוטי ששון וראש מינהל החינוך אריאלה קידר בכנס מתגייסים בחולון, צילום-עיריית חולון (3)

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות