דף הבית / עסקים בכותרות / למה לקדם אתר עסקי בגוגל

למה לקדם אתר עסקי בגוגל

צילום: pixabay

בישראל של תחילת המאה ה-21, אתר עסקי הוא כבר חלק בלתי נפרד מהעסק עצמו. קשה לדמיין היום עסק שאין לו אתר משלו, או לכל הפחות עמוד פייסבוק פעיל, בו אפשר למצוא מידע על מוצרים ושירותים ועוד. אלא שכדי להצליח באמת, לא מספיק להקים אתר או להפעיל עמוד בפייסבוק. בעלי עסקים שאינם מקדמים את עצמם באופן פעיל, עקבי וארוך טווח, פשוט מפספסים לקוחות והכנסות.

ההיגיון פשוט: קידום אורגני בגוגל מעלה את תנועת הגולשים; ככל שיותר גולשים נכנסים לאתר, כך עולה הסיכוי שחלקם גם יבצעו רכישה (או באתר עצמו או באופן פיזי לאחר הגעה לחנות).

ההבדיל בין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן

ראשית יש להבדיל בין שני מושגים שרבים מתבלבלים ביניהם: קידום אתרים אורגני פירושו התאמת האתר לאלגוריתם הדירוג של גוגל באמצעות ביצוע שלל פעולות באתר עצמו ומחוץ לאתר; מדובר בתהליך ארוך שדורש תשומת לב קפדנית להרבה מאוד פרטים קטנים, אולם בסופו של דבר האלגוריתם של גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, רואה באתר מענה רלוונטי למספר רב של שאילתות שעשויות להתבצע בו, כלומר מציג אותו להרבה מאוד גולשים.

קידום ממומן, לעומת זאת, הוא תהליך קצר שתחום בזמן, ופירושו מיקום מודעות בתשלום במגוון שטחי פרסום ברשת. להבדיל מקידום אתרים אורגני, השפעתו של הקידום הממומן קצרת טווח והיא נעלמת ברגע שהמודעה יורדת מפרסום.

קמפיין קידום אתרים אפקטיבי בדרך כלל יעשה שימוש בשני האפיקים המתוארים לעיל, על מנת למצות את מירב היתרונות משניהם.

קידום אתרים ממוקד בעיר ראשון לציון

כל האמור לעיל נכון באופן כללי כך שכל עסק יכול לקדם בגוגל– אבל לא תמיד עסק שנמצא בלב ראשון לציון ייהנה מחשיפה לגולש שנמצא בפרברי אוסלו או בואנוס איירס, בפרט אם הוא עסק פיזי כמו פיצריה או חנות פרחים. לעסקים כאלה, למעשה, החשיפה המשמעותית ביותר היא דווקא לגולשים שנמצאים במיקום גיאוגרפי קרוב יחסית למיקומו של העסק.

כמעט כל מחשב, סמארטפון או טאבלט מסוגלים כיום לבצע חיפוש מבוסס מיקום, והגולשים שנמצאים סמוך לבית העסק הם הגולשים שפוטנציאל הפיכתם ללקוחות הוא הגבוה ביותר. כלומר לא די בקידום אתרים בגוגל באופן כללי, אלא יש חשיבות רבה להשקעה באפיק קידום אתרים לוקאלי: עסקים שנמצאים בראשון לציון יכולים בצורה כזו לשווק לתושבי ראשון לציון ואף לתושביהן של ערים סמוכות – וכך ליהנות מהגדלת מעגל הלקוחות ובעקבותיו עלייה בהכנסות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות