n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כמות המתנדבים המפתיעה במועצה המקומית אזור

כמות המתנדבים המפתיעה במועצה המקומית אזור

לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון שיתקיים ב-19 במארס ויצויין השנה בסימן של אחדות, אלפי פעילויות התנדבות ועשיית טוב יתקיימו ברחבי הארץ.  המסר שילווה השנה את פעילויות יום מעשים טובים הוא "מאוחדים בטוב". באזור מספר מתנדבים גבוה, אלו חלק מהסיפורים של מתנדבי המועצה המקומית

אזור למען וביחד

עמותת "אזור למען וביחד" הוקמה על ידי תושבי היישוב במטרה לענות על הצורך בעזרה, בחלוקת מארזי מזון יבשים ובתמיכה במשפחות שידם אינם משגת.

ראשי המשפחות, מתנדבים מוכשרים, יוצרים קשר עם כל משפחה לפני כל חלוקה, מבינים ולומדים את צרכיהם ומבטיחים תמיכה אישית. העמותה גייסה את כל המשפחות המתנדבות במטרה שהתמיכה תתבצע בשיתוף פעולה רחב. יחד הם יוצרים קהילה אחראית, מתחשבת של מתנדבים  ומשפחות שותפות למען רווחת הקהילה.

דוגמאות למשפחות מתנדבות:

יצחק שדה, בן 40 אב ל-3 ילדים וילדה על הרצף מתגורר לבד, אדם פשוט וצנוע המתקיים מאמצעים דלים, אך עם לב גדול ומלא בנתינה. בימים רגילים, כשאין לו רכב, או טלפון נייד, הוא מציע את העזרה הידידותית ביותר שלו – את זמנו ומאמציו. ההיכרות של העמותה עם שדה התחילה כאשר יצחק הגיע ושאל אם צריכים עזרה בחלוקת מארזי מזון. מאז, בכל חלוקה, הוא משאיר חותם של אהבה ונתינה, וכל זה בהליכה עם עגלה ניידת. וכשהוא מתנדב אצל הקשישים ביישוב, הוא לא רק מוסר להם מארזי מזון, אלא מביא את המרץ שלו ועוזר בתיקונים ובשיפוצים קלים בבתיהם.

ענת ואמיר אבירם – אור נצחי במרחב הקהילתי. ענת, היא ראש משפחה ותחת אחריותה 9 משפחות ביניהם קשישים ומשפחות מרובות ילדים. בכל יום שישי, אמיר יוצא למסעו השבועי לניצת הדובדבן לאסוף מארזים משפחתיים ובימי שלישי הוא אוסף משיבולת השרון מאפים ודואג לספק אותם לעמותה ומשם הם מחולקים למשפחות. ענת ואמיר הם גשר חזק של תמיכה וחיבור לבניית קהילה חזקה.

מתנדבי אזור קרדיט צילום אביבה עורקבי (1)

משפחת ואשדי   – משפחה צבעונית ושמחה, בראש המשפחה עומדת מיכל – אישה מלאת שמחת חיים ואנרגיה. יחד עם שלושת ילדיה ובעלה, היא יוצרת קשר עם המשפחה ודואגת להכין עבור מארז מותאם. מיכל, מבינה כי לכל משפחה יש צרכים שונים, ולכן, דואגת שכל מארז יהיה מותאם למצב המשפחתי. מלבד תמיכה בקשישים, מיכל בעלה ובנה, מתנדבים יחד בתשוקה ובהתרגשות, על מנת לוודא שכל  משפחה תקבל את התמיכה והעזרה המקסימלית. משפחת ואשדי עוזרת לכולנו לבנות עתיד טוב יותר.

יפעת חיים, היא ראש משפחה, מנהיגה משפחות רבות, תומכת ומלווה קשישים לעיתים עד יומם האחרון. ביפעת ומשפחתה מסתתר כוח עצום לשינוי ולעשיית מעשים טובים.

רואי אלטרץ – ראש משפחה, מגייס את חברתו להוביל את התרומות מאזורים שונים בארץ לעמותה בכל ימות השנה. הוא מקבץ ומפעיל את כל הכוחות סביבו למען הצרכים של הקהילה. הוא לא רק נוסע להעביר אוכל מבושל, אלא גם דואג להכין קפה חם לחיים בעזה אחרי שהבין שזה הדבר שחסר להם. כשאלטרץ מבין שיש קשיש שלא מסוגל לבשל לעצמו, הוא לא מהסס לרגע. בעזרת הילדים הוא מגיע לעמותה, מכין לו אוכל מבושל ומעביר לו באופן קבוע אחת לשבוע.

גם אתם רוצים לעשות משהו למען הזולת? ב-19.3 יתקיים "יום מעשים טובים". היכנסו לאתר ושם תמצאו אלפי אפשרויות להתנדבות. שרי אריסון, שיזמה את 'יום מעשים טובים' מסבירה: "אם נחשוב טוב, נדבר טוב, נעשה טוב ונשמור על היחד – העתיד שלנו יהיה טוב יותר."

מתנדבי אזור קרדיט צילום אביבה עורקבי (2)

צילומים: אביבה עורקבי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות