n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מפנקים את הצוותים בוולפסון

חולון: מפנקים את הצוותים בוולפסון

פרופסור רוני גמזו עמד בראש משלחת שהגיע אל בית החולים, במסגרת מבצע חלוקת מוצרי פינוק לצוות הרפואי

ענת אנגל פרויקטור פרופסור רוני גמזו צילום בית חולים וולפסון

פרוייקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, לפני ישיבת הקבינט: "בניהול המגיפה הזו והמשבר הזה חייבים כולנו לראות את כל הזוויות- הרפואיות, הכלכליות והרגשיות. אני רואה לא מעט מיטות פנויות במחלקת הקורונה וזו התמונה הטובה ביותר שאני יכול לחשוב עליה בבוקר הזה"

פרופ' גמזו אמר את הדברים בביקור במחלקת הקורונה בבית החולים וולפסון לשם הגיע יחד עם יצרניות המזון הישראליות הגדולות – שטראוס, תנובה, אסם, יוניליוור והחברה המרכזית למשקאות שהגיעו לחלק מוצרי פינוק לצוות הרפואי. נשיא התאחדות התעשיינים הודה לפרופ' גמזו על תמיכתו בקיצור ימי הבידוד וקרא לו להתמיד בתוכנית הרמזור.

במסגרת המבצע נתרמו כמעט מאה אלף מוצרי מזון על ידי חמשת יצרניות המזון המובילות בישראל (אסם, יוניליוור, שטראוס, תנובה והחברה המרכזית למשקאות) ב-20 בתי חולים שונים ברחבי ישראל. באירוע השתתפו נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, יו"ר איגוד יצרניות המזון, דודי מנביץ', מנכ"לית איגוד יצרניות המזון, עו"ד גליה שגיא גזית ומנהלת המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל.

ד"ר ענת אנגל מנהלת המרכז הרפואי וולפסון: "בשם הצוותים הרפואיים של המרכז הרפואי וולפסון, אני רוצה להודות להתאחדות התעשיינים, לכל חברות המזון שהתגייסו וכמובן לפרופסור רוני גמזו, מנהל מגן ישראל, על היוזמה הזאת.

הצוותים הרפואיים ותומכי הרפואה בכל מערכת הבריאות נמצאים בחזית הלחימה בקורונה כבר 9 חודשים ארוכים, ולעיתים ישנה התחושה שמאמציהם נלקחים כמובן מאליו, ולכן היוזמה הזו מרגשת מאוד, מחממת את הלב ונותנת לנו כוחות להמשיך. צוותי בתי החולים עושים הכל כדי שיהיה אפשר לשמור על החברה הישראלית ועל המשק כמה שיותר יציבים, ואנחנו נמשיך לעשות זאת בלי הפסקה ככל שנידרש".

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: ״ההצלחה של הצוותים הרפואיים מאפשרת לתעשייה ולכלכלה להמשיך לפעול. כל המשק משולב זה בזה – המערכת הבריאותית והכלכלית פועלות יחד. יצרניות המזון שלנו תרמו מתוך הבנה שהטוב שאנחנו יכולים להעניק לצוותים, לא רק שמגיע להם, אלא גם יסייע להם לעשות את עבודתם בהצלחה כשהם יודעים שכולנו תומכים ועומדים מאחוריהם״.

ענת אנגל פרויקטור פרופסור רוני גמזו צילום בית חולים וולפסון

מימין לשמאל: דודי מנביץ', יו"ר איגוד יצרניות המזון, ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר ענת אנגל המרכז הרפואי וולפסון, פרופ' רוני גמזו פרויקטור הקורונה. צילום: ביה"ח וולפסון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

17383950-5d69-4bf6-a001-c89ffda41d19

רחובות צהובה: היום (שני) רחובות נצבעה בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים

תפריט נגישות