n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: המשטרה הרסה מתחם ארגון פשיעה בג'סי כהן

חולון: המשטרה הרסה מתחם ארגון פשיעה בג'סי כהן

כוחות משטרה מימ"ר תל אביב שניהלו את פרשיית "מכה אפורה" - פירוק ארגון פשיעה שפעל מחולון בכל אזור המרכז, ליוו הבוקר (ראשון) יחד עם גורמי העירייה את מבצע הריסת מתחם הארגון ברחוב ארבע ארצות בחולון.

הריסה טרקטור שופל צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

במסגרת החקירה התברר כי ראשי ארגון הפשיעה השתלטו על מבואה שלימה של בניין, סגרו אותה בקירות ולוחות מתכת, והקימו בשטח הציבורי של הבניין מתחם לשימושם, תוך הטלת אימה על 16 דיירים במבנה המשותף.

מדובר בפרשה שהרימה מסך מעל ארגון פשיעה שנוהל על ידי שני אחים ואביהם, תושבי חולון, שעסקו במתן הלוואות בריבית מופקעת במסגרת "בנק הלוואות פיראטי" בשוק האפור.

במהלך החקירה הגיעו צוותי החקירה של ימ"ר ת"א ללמעלה מ-200 אזרחים ובני משפחות של חייבים, שנטלו הלוואות ונדרשו לשלם סכומי עתק לכיסוי ההלוואות. על פי החשד, לווים שלא עמדו בהחזרי ההלוואות של מאות אחוזים בשנה, מצאו עצמם במסכת אלימות ואיומים קשה כלפיהם וכלפי בני משפחתם, שהפכו לאמצעי לחץ ולמקור לסחיטת סכומי עתק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות