n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בחירות מקומיות- זאת שמצטרפת למירוץ וזאת שויתרה

חולון: בחירות מקומיות- זאת שמצטרפת למירוץ וזאת שויתרה

קרן גונן החליטה להצטרף אל המרוץ העמוס ממילא, לראשות העיר חולון. מי שהחליטה לוותר היא חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ממפלגת "ישראל ביתנו"

בניין עיריית חולון. צילום-אלי נאמן
צילום: אלי נאמן

שם חדש ישן במירוץ לראשות עיריית חולון: חברת המועצה ד"ר קרן גונן שהודיעה אתמול (ראשון) כי היא מצטרפת אל שי קינן, ניסן זכריה, מורן ישראל, יעקב מזרחי ענת כנורי וככל הנראה גם ראש העיר המכהן- מוטי ששון, ותתמודד על כיסא ראש העיר בבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כחודשיים וחצי, תחת הרשימה "חולון בראש"

גונן כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "חברים יקרים, אני יוצאת לדרך, נרגשת להכריז על התמודדותי לראשות העיר חולון. ברכה והצלחה לי ולצוות המנצח שאיתי." הצוות שאיתה, עדיין לא נחשף, אך ככל הנראה זה משהו שישתנה ממש בקרוב. בבחירות הקודמות ב-2018, קיבלה גונן קצת פחות מ-3000 קולות שהספיקו לה למקום החמישי במירוץ.

קרן גונן צילום מדף הפייסבוק

צילום מדף הפייסבוק של ד"ר קרן גונן

ומהצד השני, מי שהחליטה בסופו של דבר לא להתמודד, היא חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מ"ישראל ביתנו" שלפני כחודש פורסם שבמפלגתה שוקלים להריץ אותה לראשות העיר חולון.

מלינובסקי החליטה כי זה לא הטיימינג הנכון לחזור לזירה המקומית וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "בשבועות האחרונים שקלתי בכובד ראש להצטרף למירוץ על ראשות העיר חולון. לא ציפיתי לכמות החיזוקים והתמיכה שקיבלתי מתושבי העיר בזמן הזה. אמנם הייתי 13 שנה חברת מועצה בחולון אבל כבר שבע שנים שאני מכהנת כחברת כנסת.

התקופה האחרונה שאנחנו חווים ובמיוחד קידום ההפיכה המשפטית בחודש האחרון המחישו עבורי שיש לי אחריות לאומית ותפקידי הוא להמשיך להאבק בכל כוחי על הדמוקרטיה שלנו בכנסת. עדיין לא הגיע הזמן שלי בזירה המקומית אבל בטיימינג אחר, כשהמדינה שלנו תחזור לפסים של נורמליות ואני מייחלת לזה בכל מאודי, אחזור הביתה לחולון."

צילום מדף הפייסבוק יוליה מלינובסקי

צילום מדף הפייסבוק של ח"כ יוליה מלינובסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (3)

חודש מאי עמוס בפעילויות לכל המשפחה במוזיאון הקומיקס חולון

תפריט נגישות