n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: אלפי חתולי רחוב יעוקרו ויסורסו

חולון: אלפי חתולי רחוב יעוקרו ויסורסו

עיריית חולון החלה במבצע השנתי לעיקור או לסירוס חתולי רחוב ברחבי העיר

חתולי רחוב חולונים צילום-עיריית חולון (2)
צילום ארכיון: עיריית חולון

גם השנה עורך השירות הווטרינרי בעיריית חולון מבצע לעיקור או לסירוס כ-2,500 חתולי רחוב ברחבי העיר, במטרה לקיים בקרה על הריבוי הטבעי של אוכלוסייה זו. המבצע מתקיים בשכונות העיר השונות, בימים ראשון-חמישי, באופן רצוף, החל משעות הבוקר המוקדמות ו/או משעות אחר הצהריים המאוחרות/ערב. המבצע בתמיכת משרד החקלאות ופיתוח הכפר ובשיתוף עמותת "תנו לחיות לחיות".

איסוף החתולים במהלך המבצע ייעשה על ידי צוותים מיומנים, שינועו בעיר בכלי רכב משולטים והעיקור/הסירוס יבוצע על ידי רופא וטרינר מנוסה. כל  החתולים יחוסנו גם בתרכיב נגד מחלת הכלבת ויסומנו בסימן אוזן לזיהויים כחתולים מעוקרים/מסורסים.. במידת הצורך, יינתן לחתולים גם טיפול רפואי ראשוני. בתום האשפוז יוחזרו החתולים למקום שממנו נאספו, כאשר הם בהכרה ובערנות מלאה. המבצע יתקיים עד סוף השנה או עד סיום מכסת העיקורים השנתית.

בעלי חתולי בית ששוהים בחוץ מתבקשים להקפיד לסמנם בקולר צבעוני גמיש. מאכילי חתולים שמעוניינים בעיקור או בסירוס, מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106 ולהשאיר פרטי התקשרות (מיועד לריכוזי חתולים בכמות 15 ומעלה).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות