n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / המתנה לחג מלוחמי האש של חולון למשפחה שדירתה נשרפה

המתנה לחג מלוחמי האש של חולון למשפחה שדירתה נשרפה

לוחמי האש של תחנת חולון יחד עם מתנדבים שנרתמו, הצליחו תוך שבוע לשפץ ולרהט דירה של משפחה מרובת ילדים מחולון, שדירתה נשרפה כליל

לוחמי האש עם המשפחה שביתה שופץ לאחר שריפה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון
לוחמי האש עם המשפחה שביתה שופץ לאחר שריפה. צילום: דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

ביום שלישי שעבר, בתאריך 05.09.2023, פרצה שריפה בדירה ברחוב אלופי צה״ל כתוצאה מכשל חשמלי ביחידת המזגן. צוותי כיבוי מתחנת חולון יצאו למקום האירוע, ביצעו פעולות כיבוי והצילו חיים.

לאחר השריפה נודע לדוברת התחנה סמל איריס זריני, כי הדיירים המתגוררים בדירה מחפשים סיוע ועזרה כיוון שאין ביכולתם האפשרות להחזיר את הדירה, ובה גרות 12 נפשות, לראויה למגורים.

דוברת התחנה, לא נשארה אדישה למתרחש ויזמה סיוע למשפחה יחד עם לוחמי התחנה ובשיתוף פעולה עם פרויקט 'בא בטוב' של תחנת ת״א המופעל על ידי רס״ר אשר כהן צדק ויוסי חסן.

הלוחמים והמתנדבים עמלו ימים ארוכים לניקיון, שיפוץ הדירה, איכלוס תכולת הבית, ריהוט, תאורה ותרומות נוספות בעזרת אזרחים מדהימים. בזכות גלאי העשן אשר הותקן מבעוד מועד בדירה, ניצלו 12 נפשות אשר שהו בבית כשפרצה השריפה.

אתמול, 13.09.2023, התקיימה הרמת כוסית וקביעת מזוזות בדירה בראשות מפקד מחוד דן טפסר רונן מכטייב ומפקד תחנת חולון טפסר משנה שאול רחמים כאשר דיירי הבית נכנסו לדירה חדשה ונקייה, מאוכלסת בריהוט וכל טוב לקראת חג ראש השנה ובנוסף בסיום הותקנו גלאי עשן חדשים בדירה.

מפקד המחוז ציין: "לוחמי האש קמים בבוקר למשמרת על מנת להציל חיים, והפעם הם איפשרו חיים. הזכות לאפשר חיים למי שנלקחו להם החיים זה זכות שבאף גוף לא מבצעים זאת. מעריך את כל העוסקים במלאכה ותודה לפרויקט בא בטוב על הסיוע הנרחב. שתמיד נהיה בצד הנותן.״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (3)

חודש מאי עמוס בפעילויות לכל המשפחה במוזיאון הקומיקס חולון

תפריט נגישות