X

המדף של בתי לשבועות: באתי, בדקתי, המלצתי!

החג שכולו חגיגה לבנה עוד רגע כאן, כל החדשים לחג, ממעדנים, שוקולדים, גבינות, פסטות ועוד הרבה דברים טובים שעושים טעים ושמח

צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון
חג שמח מחלבות גד ו- Wolt Market מציגים את המארז המושלם לחג השבועות: מתנה למארחים, מתארחים וכאלו שפשוט רוצים להתפנק בגבינות עשירות בחג הלבן בשנה חג השבועות מתקרב, ואיתו הארוחות המשפחתיות המבוססות על טהרת האירוח החלבי. במחלבות גד החליטו להקל על מלאכת האירוח והשיקו את המארז המושלם לבית, לפיקניק או מתנה למארחים, בשיתוף פעולה ראשון עם רשת הסופרים מבית וולט- Wolt Market. מחלבות גד ייצרו מארז חג ייחודי, הכולל 6 סוגי גבינות וחמאה, מפת נייר לסידור הפלטה המושלמת וחוברת מתכונים מיוחדת לשבועות, עם מתכונים של לייזה פאנלים, את המארז ניתן להזמין בוולט מרקט בכל ימות השבוע ובשעות גמישות באפליקציית וולט. למארז נבחרו 6 סוגי גבינות האהובות ביותר וחמאה: פטה כבשים מסורתית 20%, קאשקבל 26%, צ'דר 36%, גבינת ברי צרפתית, החמאה האיטלקית המלוחה החדשה של גד, מנצ'גו פרוס 39% וגאודה בקר משולשים. בנוסף יכיל המארז מפת נייר שתשלים את חווית האירוח, לצד חוברת מתכונים מיוחדת לשבועות.
מארז גבינות גד וולט (1)צילום: מארז גבינות גד וולט (1)
מארז גבינות גד וולט   ועוד מגד שמשיקה מוצרים חדשים לסדרת ''גד ומיד'': עם רטבים חדשים לפסטה ברגע    מחלבות גד, הבית הישראלי לגבינות, הידועים בחדשנות ובמוצרי גבינה איכותיים ואהובים, משיקים לרגל חג השבועות שני טעמים חדשים שמצטרפים לסדרה האהובה "גד ומיד": אלפרדו ריקוטה רוזה ומסקרפונה. רוטב אלפרדו ריקוטה, הוא רוטב עשיר וקרמי שעוטף את הפסטה בצורה אולטימבטית עם טעם עמוק מפנק ומנחם.  רוזה מסקרפונה , הטעם האהוב בגרסה איטלקית, בתוספת מסקרפונה. המסקפונה מעשירה את טעם העגבניות העוקצני ויחד הם יוצרים שילוב מושלם שמחמיא לפסטה בצורה האולטימבטיבית  סדרת מוצרי גד ומיד עם שלל רטבי פסטה טעימים בהכנה פשוטה במינימום מאמץ בלי להתפשר על הטעם והאיכות, סדרת הטעמים כוללת: קאצי'ו אה פפה, פורצ'יני, מק אנד צ'יז. ובנוסף שני רטבים להכנת קינוחים מהירים: קרם מסקרפונה וקרם פטיסייר.  
סדרת רטבי "גד ומיד" יח"צצילום: סדרת רטבי "גד ומיד" יח"צ
סדרת רטבי ''גד ומיד''   חגיגת גבינות לשבועות ב"יורו מחלבות אירופה" גם בחג השבועות – גבינות וקינוחים חדשים מהמחלבות המובילות באירופה בטעם מנצח ובמחיר מנצח! המוצרים החדשים יצטרפו למגוון מוצרי האיכות של החברה, המתאימים לשלל מאכלים חלביים לחג הקרוב Euro מחלבות אירופה משיקה לרגל חג שבועות שלל גבינות חדשות מהמחלבות המובילות באירופה – בין היתר ניתן למצוא על המדפים בכל רשתות השיווק גבינת מוצרלה רכה עם חלבון גבוה, בוראטה 125 גרם, מוצרלה מחלב בופאלו, גבינה מעושנת 27%, גבינת מוצרלה רכה נוטלת לקטוז ותות מצופה שוקולד מריר לקינוח.
מוצרלהצילום: מוצרלה
לקראת הקיץ ומזג האויר החם, קפה עלית משיקים את קפסולות "קפה קר בטעם קוקוס". המהדורה המיוחדת, שעוצבה לראשונה בשטראוס ב-AI, חוזרת למדף בעקבות ביקוש הצרכנים.   קפסולות קפה קר בטעם קוקוס של קפה עלית הן איזון והרמוניה של טעמים המשלבים טעמי קפה מעודנים וטעמים מודגשים של קוקוס קלוי. טעים חם אבל גם קר!!!!   חברת הרבלייף נכנסת לשוק החטיפים האפויים:  משיקה לראשונה חטיף חלבון אפוי – צ'יפס בטעם ברביקיו   בכל שקית: 11 גרם חלבון ו-134 קלוריות    נטול גלוטן  ומתאים לטבעונים  חטיף החלבון האפוי החדש הוא חטיף מלוח, מזין ופריך בטעם ברביקיו. הוא עשיר בחלבון אפונה המספק שמונה מתוך תשע חומצות האמינו החיוניות. מכיל 50% פחות שומן בהשוואה לחטיפי תפוחי אדמה מטוגנים הודות ל'תהליך התפחה' ייחודי בו מקפיצים את החטיפים בחום כדי לספק מליחות וקראנצ'יות. תהליך ההתפחה מתרחש כאשר החלבון נחשף ללחץ גבוה ולטמפרטורות גבוהות, שגורמים למוצר להתרחב ולתפוח בדומה לפופקורן או פריכיות אורז.
הרבלייף- חטיף חלבון אפוי מחיר 117 שח ל מארז הכולל עשר שקיות צילום יחצ חול (1)צילום: הרבלייף- חטיף חלבון אפוי מחיר 117 שח ל מארז הכולל עשר שקיות צילום יחצ חול (1)
הרבלייף- חטיף חלבון אפוי מחיר 117 שח ל מארז הכולל עשר שקיות צילום   לקראת הקיץ ומזג האויר החם, קפה עלית משיקים את קפסולות "קפה קר בטעם קוקוס". המהדורה המיוחדת, שעוצבה לראשונה בשטראוס ב-AI, חוזרת למדף בעקבות ביקוש הצרכנים.   קפסולות קפה קר בטעם קוקוס של קפה עלית הן איזון והרמוניה של טעמים המשלבים טעמי קפה מעודנים וטעמים מודגשים של קוקוס קלוי. טעים חם אבל גם קר!!!!  
קרדיט- גבריאלה פדרצילום: קרדיט- גבריאלה פדר
קרדיט- גבריאלה פדר      

השילוב המושלם: הממולדה חוזרת והפעם עם שוקולד לבן! שוקולד לבן ושוקולד חלב מעולה במילוי קרם בטעם תות

ממולדה לבנה, קרדיט סטודיו שטראוס (1)צילום: ממולדה לבנה, קרדיט סטודיו שטראוס (1)
ממולדה לבנה, קרדיט סטודיו שטראוס   רשת 'מקס ברנר' משיקה את תפריט קינוחים מפנק לחג השבועות על טהרת הגבינות והשוקולד הלבן, בין הקינוחים המעולים תוכלו למצוא: עוגת גבינה ובאסקית ,מוגשת עם קרם נוצ'לה וקרמבל, עוגת גבינה ושוקלוד  עוגיות אוריאו, שוקולד לבן חם ושוט שוקולד חלב קר, קרפ קראמבל מסקרפונה ושוקולד לבן, שוקולד לבן נמס, קראמבל עוגיות, קרם מסקרפונה, גלידת וניל ושוקולד חם ששופכים מעל ועוד
קרפ גבינת מסקרפונה ושוקולד לבן – 66שח צילום סטודיו דיטיילס (1)צילום: קרפ גבינת מסקרפונה ושוקולד לבן – 66שח צילום סטודיו דיטיילס (1)
צילום סטודיו דיטיילס         השקה חדשה משטראוס: מוצר חדש בסדרת דנונה מולטי, יוגורט שפותח במיוחד לגיל השלישי! דנונה מולטי במתיקות מעודנת בתוספת שיבולת שועל
image002 (2)צילום: image002 (2)
    השקה מיוחדת לכבוד שבועות, בטעם מתוק-מלוח: חדש ממחלבות שטראוס: מילקיTRIO קרמל מלוח ובלונדי! 3 שכבות מפנקות של פודינג קרמל מלוח, מוס בטעם שוקולד בלונדי וקצפת
קרדיט סטודיו שטראוס, מילקי טריו קרמלצילום: קרדיט סטודיו שטראוס, מילקי טריו קרמל
השקה חדשה משטראוס  Energy Simply  סדרת חטיפים חדשה בשיתוף עם חברת הפודטק TORR שטראוס וסטארטאפ הפודטק הישראלי TORR משיקים סדרת חטיפים המיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדשנית, המייתרת את השימוש בסוכר מוסף או בממתיקים מלאכותיים   בשלושה טעמים: חטיף פירות ואגוזים עם בננה וקוקוס, חטיף פירות ואגוזים עם תאנים ופיסטוק וחטיף פירות ושקדים עם זיתים ותבלינים
24b_1271_Energy Simply Whatsup inviteצילום: 24b_1271_Energy Simply Whatsup invite
  המותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק לרגל חג השבועות: סדרת מוצרים חדשה - במהדורה מיוחדת    ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת, לרגל חג השבועות. הסדרה החדשה כוללת ארבע סוגי פסטות איכותיות:  פסטה טריגאטלי - חתך פסטה מיוחד שפותח על ידי ברילה המעניק נופך של אלגנטיות ותחכום, מה שמבטיח חוויה גסטרונומית ייחודית. "טרי" בשם צורת הפסטה המיוחדת הזו משרה את צורת התלתן, שיחד עם המרקם המתוחכם של הצורה, מציעה חווית בישול מיוחדת. טריגאטלי לא רק משפר את האסתטיקה של המנה שלך, אלא גם מציע את ההזדמנות להתנסות בשילובי מתכונים חדשים ומרגשים. פסטה אורקייטה - פסטה מרשימה בצורת צדף, חלקה מפנים ומחורצת מבחוץ שהופכת אותה למושלמת לאחיזת הרוטב. פסטה פליה א פיינו - פסטה טליאטלה האהובה, בשילוב תרד המאפשר  להוסיף צבעוניות לשולחן החג ופסטה קסטלאנה -   צורתה המיוחדת שדומה לקונכיה מאפשרת לרוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף את הפסטה מכל הכיוונים.    
פסטה ברילה משיקה סדרת פסטות מיוחדות לחג השבועות צילום יחצ (1)צילום: פסטה ברילה משיקה סדרת פסטות מיוחדות לחג השבועות צילום יחצ (1)
 

לקראת חג שבועות, ויסוצקי משיקים תיבת צ'אי חגיגית תיבה מעוצבת הכוללת מיקס של טעמי צ'אי לאירוח

תיבה מעוצבת, הכוללת 60 שקיקים מטעמי סדרת חווית הצ'אי

הצ'אי של ויסוצקי כולל תערובות צ'אי על בסיס תה שחור ותבלינים בטעמים טרנדיים ומפנקים. בין הטעמים: צ'אי קרמל מלוח עם קמצוץ מלח וקרמליות מודגשת; צ'אי שקדים עם טעם עוצמתי של; צ'אי מוקה, צ'אי וניל וכמובן צ'אי מסאלה מתערובת עלי תה הודי בשילוב התבלינים הקלאסיים - קינמון, ג'ינג'ר, ציפורן, הל ופלפל שחור.

image001 (1)צילום: image001 (1)
     
חדשות חולון צרכנות חולון

art