n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / נרתמים למען אמנון

נרתמים למען אמנון

התקליטן הוותיק מחולון חלה בסרטן ונאלץ להתמודד גם עם מצבו הכלכלי שהולך ומדרדר

משפחתו של אמנון סביב מיטתו בבית החולים- צילום פרטי

אין אחד מתחום המוסיקה והאירועים באזור גוש דן ובעיקר בחולון ובת ים, שלא מכיר את השם "אמנון קלאסיקה", שם הבמה של אמנון מנצור בן ה-57, אחד התקליטנים הוותיקים והמוכרים באזורנו שכיכב בחתונות ובברי מצווה בשנות ה-80 וה-90.

בשנת 2017, לקה אמנון במחלת הסרטן ומאז לא רק מצבו הרפואי מדרדר, אלא גם הכלכלי. בעקבות המחלה, אמנון לא עבד למעשה כבר שלוש שנים וכך גם אשתו שנאלצה לעזוב את עבודתה ולעזור בטיפולו.

לפני כתשעה חודשים, ערכו למענו חבריו הזמרים, ערב הוקרה והתרמה שעזר לזמן קצר בלבד ועכשיו הוא מבקש רק דבר אחד, שיעזרו לו להציל את הבית. בפוסט מרגש שפרסם אמנון, הוא פירט על מצבו וביקש מהקוראים שיפתחו את הלב. בין היתר כתב:

"אני אמנון. אבא לארבעה ילדים, בן 57. כל חיי עבדתי ופרנסתי את משפחתי ואת ילדי האהובים ואז הגיע הסרטן בגרסה הכי אלימה שלו. הוא התחיל בחולשה, ומשהו שלא זוהה בבטן והתעצם לגידול גדול וכאבים בכל הגוף . הכל נעצר. אתה יוצא ממעגל החיים…"

"אני אבא לארבעה ילדים, אני לא יכול ככה ללכת. מי יטפל בילדים? מי יעזור לאשתי? פתאום אני לא יכול לעבוד, אני לא יכול להיות עם אשתי, עם הילדים. כל מה שהכרתי עד היום נמחק. הנוף המשפחתי מתחלף באשפוזים ארוכים, בהתאוששות מניתוח ותפרים, ושוב סדרת טיפולים".

"פתאום אני לא יכול להיות האבא שחלמתי להיות. האבא החזק. אני שבר כלי, אפילו לעודד את אשתי אני לא מצליח. ויש משהו אחד שנשאר איתך בדיוק כמו החיים הקודמים לפני המחלה- ההוצאות!

כל החובות הקבועים שלך וההוצאות השוטפות ממשיכות לדרוש את שלהם, כשתקופת המחלה מוסיפה אליהם סכומים אדירים שמעולם לא שמעתי עליהם".

משפחתו של אמנון סביב מיטתו בבית החולים- צילום פרטי

משפחתו של אמנון סביב מיטתו בבית החולים- צילום פרטי

"אני מאושפז בבית חולים במצב קשה- אך צריך לשלם משכנתא. הבית בקושי מתפקד- וחשבונות החשמל, מים גז ממשיכים לזרום. אשתי סועדת אותי בתקופה הקשה, מחזיקה משפחה שמתפרקת, תשלומים אדירים לטיפולים ובתוך כל זה החובות השוטפים. אני לא יכול יותר. המשפחה שלי פשוט מתפרקת לי בין הידיים.

ועכשיו, הגיעה המכה הבאה. רוצים לקחת לי את הבית, בגלל בעיה של תשלומים! אני חייב אתכם כדי שהמשפחה שלי לא תתרסק. אני מתחנן בפניכם, לא עשיתי רע מעולם לאיש. אני רק רוצה להמשיך להלחם על החיים שלי ובכוחות הבאמת אחרונים שלי אני מתחנן. אל תשאירו אותנו לבד. אל תתנו למשפחה שלי ככה להתרסק, אני לא עומד בזה יותר…."

מי שמעוניין לתרום לאמנון ומשפחתו, יכול לעשות זאת בדרכים הבאות:

דרך בנק הדואר- סניף 001, מספר חשבון: 27197519 על שם אמנון מנצור, או דרך אפליקציית "ביט" במספר טלפון: 053-7662693.

אמנון ביקש לסיום עוד דבר קטן מעם ישראל: "אנא, התפללו בשבילי- רפאל אמנון בן קטינה".

אמנון קלסיקה בימים טובים יותר על הקונסולה- צילום פרטי

אמנון קלאסיקה בימים טובים יותר- צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות