n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מבסוטים עד הגג

מבסוטים עד הגג

תצוגת הגנה נפלאה של חולוניה שכללה 9 גגות, לא השאירה להפועל חיפה שום סיכוי מול הפועל חולון ששבה מפגרת הנבחרת עם ניצחון גדול

פרדי בורדיון סטיב זאק צילום אלן שיבר מנהלת הליגה
בורדיון וזאק חוגגים- צילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

הפועל חולון חזרה מפגרת הנבחרת עם 87:70 מצוין על הפועל חיפה של אלעד חסין ועמית שמחון. הקבוצה רושמת ניצחון ליגה שני מאז ההפסד הכואב בשלב חצי גמר גביע המדינה ואמש (מוצ"ש), היא בהחלט נראתה כמי ששמה את אותו ערב עגום מאחוריה.

ההתחלה הייתה מהוססת, חולון נראתה מסורבלת והתקשתה לייצר נקודות. גודס בחר לפתוח בחמישייה עם שני הגבוהים- קייזר וזאק וחולון עלתה במהירות ל- 6:2 אך אז נעצרה ואיפשרה לחיפה לרוץ 11:0 ולהפוך את התוצאה. לרבע הראשון ירדה חולון כשהיא בפיגור 15:12.

ברבע השני הצהובים סגולים התעוררו. טיירוס מגי עלה מהספסל וכרגיל הכניס אנרגיות לחמישייה של גודס. חולוניה החזירה לעצמה את היתרון עם ריצת 12:2 כשגם פרדי בורדיון עלה מצוין מהספסל ותרם משני צידי המגרש. חיפה הסתבכה עם עבירות ועם הגנת החולונים הקשוחה והמחצית הסתיימה בתוצאה 38:31 לחולון.

äôåòì çåìåï-äôåòì çéôä öéìåí àìï ùéáø 5.3.22

מטרייה אווירית- מייקל קייזר. צילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

החגיגה על הפרקט המשיכה גם ברבע השלישי והקהל הסגול שבדרך כלל נדהם מהדאנקים של קייזר, תפס את הראש הפעם דווקא מהצד ההגנתי של הגבוה החולני. הוא חסם 4 פעמים ונראה שגם החברים לידו התאהבו באקט ההגנתי ונהנו להתעופף עם עוד 5 חסימות שהתחלקו בין כריס ג'ונסון, סטיב זאק ואפילו פרדי בורדיון. האחרון הציג את אחד ממשחקיו הטובים העונה וחגג עם הקהל אחרי כל קליעה מדויקת מחוץ לקשת.

כריס גונסון מייקל קייזר צילום אלן שיבר מנהלת הליגה

תסכלו את התקפת חיפה- ג'ונסון, קייזר ובורדיון. צילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

נתון נוסף ו"חריג" בנוף החולוני היה אחוז הקליעה המצויין של זאק מקו העונשין. השחקן שידוע בנקודת התורפה שלו, נשלח לקו לא פחות מ-10 פעמים ודייק ב-8. לשם השוואה, בכל-7 משחקי הליגה הקודמים הוא קלע 10 מתוך 17 זריקות עונשין.

äôåòì çåìåï-äôåòì çéôä öéìåí àìï ùéáø 5.3.22

זאק וקייזר לא נבהלים מההגנה האדומה – צילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

הרכש החדש עומר טל, פתח את הופעת הבכורה שלו במדי חולון עם שני איבודים, אבל בהמשך הציג משחק טוב, מלא ביטחון ותרם 5 נקודות כולל שלשה יפהפייה עם הקרש.

עומר טל צילום אלן שיבר מנהלת הליגה

עומר טל בולם את וארגס – צילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

עד לסיום חולון לא התקשתה לשמור על ההפרש ואף להגדיל אותו אל מעבר ל-20 הנקודות, לפני שהוא קוזז קצת, כשגודס הוריד אל הספסל את שחקני החמישייה הראשונה והעלה את הצעירים לדקות האחרונות. קלעו: מגי 21 (3 שלשות), קייזר 18 (4 חסימות, מדד 34), בורדיון 15 (9/10 מהקו), זאק 10, ג'ונסון 9, רגלנד 8, טל 5, פניני 1 (7 אסיסטים). 

äôåòì çåìåï-äôåòì çéôä öéìåí àìï ùéáø 5.3.22 çåìåï îðöçú

גודס מסביר לזאק שכדאי לקלוע טוב מהקו. זה עזר – צילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

דקה וחצי לסיום נרשמה תקרית לא נעימה כשגודס קרא לרפי מנקו להיכנס למגרש אחרי שלא נתן לו לשחק מאז הרבע הראשון. מנקו, ספק התעלם ספק לא שמע את מאמנו, נשאר במקומו. גודס הגיב בתנועת יד מבטלת וקריאת "לא צריך, לא צריך" אל עבר השחקן שנשאר לשבת על הספסל עד לסיום. לאחר השריקה האחרונה ניסה הקהל "להקליל" את האווירה שנוצרה עם שירת "היום יום הולדת" למנקו שחגג בדיוק אתמול 28.

קהל הפועל חולון צילום רועי אסף

חודש עמוס לפניהם – הקהל החולוני בפעולה. צילום: רועי אסף

גודס ומנקו יצטרכו ליישר את ההדורים ומהר כי כבר בעוד יומיים (שלישי), הקבוצה תארח את גלאטסראיי הטורקית למשחק במסגרת ליגת האלופות. את השבוע תסיים חולון עם משחק גומלין בטורקיה שייערך יומיים לאחר מכן מכיוון שזהו משחק שנדחה מהתאריך המקורי שהיה בסוף חודש ינואר. אל הליגה המקומית תחזור חולון ביום ראשון הבא כשתצא למשחק חוץ מול האקסית של המאמן גיא גודס, מכבי ראשון לציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות