n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: 4 תאונות קשות בסוף השבוע!

חולון: 4 תאונות קשות בסוף השבוע!

שלושה רוכבי אופנוע ועוד רוכב אופניים חשמליים נפצעו בינוני וקשה בתאונות שהתרחשו ברחבי חולון במהלך סוף השבוע. שניים מהם פונו מהשטח כשהם מורדמים ומונשמים.

תאונה אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

סוף השבוע הקשה בכבישי חולון החל כבר ביום חמישי אחר הצהריים עם דיווח על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב ברחוב אילת בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון צעיר כבן 20 במצב בינוני עם חבלת חזה.

בשבת בשעה 09:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב פרטי, ברחוב פרופסור משה שור בחולן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם.

שעתיים וחצי לאחר מכן התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים בין רכב פרטי לרוכב אופניים חשמליים ברחוב המעפילים בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב, גבר בן 34 במצב קשה, מונשם ומורדם עם חבלת ראש.

התאונה הרביעית והאחרונה בסוף השבוע התרחשה במוצאי שבת. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לרוכב אופנוע כבן 35 שנפצע בינוני ברחוב הרוקמים פינת המלאכה בחולון.

יניב אביוב חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר באופנוען שנפצע בינוני כתוצאה מתאונה עצמית – בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות בראש ובגפיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות