n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שני הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בכניסה לאזור

שני הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בכניסה לאזור

שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונה קטלנית. אחד נהרג במקום, השני פונה אל בית החולים מורדם ומונשם והבוקר נקבע מותו

תאונה אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

אמש קצת לפני השעה עשר בערב, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת אופנוע בכביש 44 סמוך לכניסה לאזור. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו במקום טיפול רפואי לשני רוכבי אופנוע בשנות ה-30 לחייהם. שניהם היו מחוסרי הכרה.

הצוותים החלו בהחייאת השניים שבסופן נקבע מותו של אחד מהפצועים והשני פונה במצב קשה לבי"ח שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם. הבוקר, נקבע גם מותו של הרוכב השני.

החובשים של מד"א אלי ריימונד ויוסף נהון שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "מדובר בזירת תאונה קשה מאוד עם מעורבות 2 אופנועים. הרוכבים שכבו במרחק רב אחד מהשני כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד.

מיד התחלנו בטיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות בשניהם. הפציעה של אחד מהרוכבים הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו בזירת התאונה וכאשר ליבו של הפצוע השני שב לפעום פינינו אותו במצב קשה מאוד לבית החולים כשהוא מונשם."

מוטי מליק חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני אופנועים שנמצאו שוכבים על הכביש. רוכב אופנוע נהרג במקום ורוכב האופנוע הנוסף נפצע אנושות. ביצעתי בו פעולות החייאה בזירה בסיוע חובשים נוספים ולאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

בוחני התנועה של משטרת ישראל, הגיעו אל זירת האירוע והחלו לאסוף ממצאים במקביל לפתיחת חקירת נסיבות התאונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות