n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שריפה ברחוב דוד אלעזר בעקבות קורקינט חשמלי

חולון: שריפה ברחוב דוד אלעזר בעקבות קורקינט חשמלי

השריפה בדירת המגורים פרצה לפנות בוקר כשקורקינט חשמלי בטעינה, עלה באש בחדר השינה

הדירה השרופה- צילום דוברות כבאות והצלה
הדירה שנפגעה בשריפה- צילום: דוברות כבאות והצלה

לפנות בוקר בין שני לשלישי, פרצה שריפה בדירת מגורים ברחוב דוד אלעזר בחולון, כתוצאה מהתלקחות קורקינט חשמלי שהוטען בחדר שינה.

שלושה צוותים בפיקודו של רשף דודי היב כהן שהגיעו למקום הבחינו בעשן סמיך שאופף את הקומה החמישית. בדירה שהתלקחה ובשאר הקומות לא נמצאו לכודים ודיירי הבניין הונחו להישאר בדירותיהם.

שריפה בדירה צילום דוברות כבאות והצלה

בן משפחה שהטעין קורקינט חשמלי בחדר השינה, חש בריח של שריפה בחדרו. כשיצא ממהחדר להודיע להוריו, התפוצצו הסוללות מתוך הקורקינט ונוצר פיצוץ נפחי בחדר. דלת חדר השינה עפה לסלון, שמשה ותריס בחדר התנפצו. מוצרי חשמל ומיטה ניזוקו קשות.

ניסים אבוחצירה חוקר דליקות ממחוז דן שהגיע למקום, קבע כי הדליקה פרצה בשל כשל חשמלי במהלך הטעינה. למרבה המזל דיירי הבית שהבחינו במתרחש, התפנו עוד בטרם הגעת הכוחות. בנס לא נגרם נזק לחיי אדם.

קורקינט שרוף צילום דוברות כבאות והצלה

צילומים: דוברות כבאות והצלה

מדוברות כבאות והצלה נמסר: "אנו מזכירים, ביכולתכם להימנע משריפה על ידי שמירה על ההנחיות לטעינה בטוחה- אין להשאיר סוללה בטעינה ללא השגחה. השתמשו בסוללה ומטען מקוריים בלבד בעלי תו תקן. אין לבצע שינויים בקיבולת הסוללה. בסיום הטעינה יש להוציא את הסוללה מיד מהחשמל. התקינו גלאי עשן אשר מתריע על שריפה ומנעו סכנת חיים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות