n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: קנס ענק למפעיל גן ללא היתר

חולון: קנס ענק למפעיל גן ללא היתר

לא פחות מ- 90 אלף שקלים. זה הקנס שקיבל מפעיל גן ילדים ללא היתר, בסיום משפט שהתנהל נגדו

בית משפט
צילום: PIXABAY

תושב חולון, המחזיק והמשתמש במבנה מגורים דו קומתי בחולון, הפעיל בו במשך שנים רבות גני ילדים בניגוד להיתר (מאחר שהמקום אמור לשמש למגורים בלבד) ובניגוד לצו בימ"ש, שהוצא לבקשתה של הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה חולון ונכנס לתוקפו כבר ב-2012 ואשר אסר עליו להפעיל את הגן.

יצוין, כי התושב עשה אומנם ניסיונות לקבל במהלך השנים היתר לשימוש חורג ואף פנה לערכאות, ואולם ההיתר לא ניתן לו מסיבות שונות והוא פעל בכל אותן שנים בניגוד להיתר ובניגוד לצו בית המשפט, כאמור.

לאור זאת, קיבל בית המשפט לעניינים מקומיים חולון את עמדתה של הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה חולון והשית עליו לאחרונה קנס בסך 90,000 ₪ + התחייבות כספית בסך 50,000 ₪ למשך שנתיים שלא לעבור עבירה בה הורשע.

בנוסף, ניתן לו צו הריסה או התאמה להיתר ואיסור שימוש שייכנסו לתוקף ב-26.8.21. המשמעות היא, שאם עד למועד זה לא יינתן היתר להפעלת הגן, הוא לא ייפתח בשנת הלימודים הקרובה.

ב"כ הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, עו"ד דנה אלקלעי-חדד ועו"ד יניב טל: "מדובר בעבירה חמורה ובגזר דין בהחלט מרתיע. המבנה כולו, שאמור היה על פי היתר הבנייה לשמש למגורים בלבד ל-4 יחידות דיור, הפך למעשה למבנה שבו פועלים כ-3 גני ילדים, אחד בקומת הקרקע ושניים בקומה הראשונה.

במשך כעשור פעלו הגנים בניגוד לצו בית משפט ומבלי שניתן לכך היתר מהוועדה המקומית ואנו מברכים את כבוד השופט יעקובי שהבין את חומרת העבירה והטיל גזר דין ראוי והולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות