n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: צו הפסקה לבניין ברחוב גאולים

חולון: צו הפסקה לבניין ברחוב גאולים

שירותי כבאות והצלה בשיתוף עם משטרת ישראל ועיריית חולון, הודיעו לבעלי הבניין כי עקב ליקויי בטיחות חמורים, הוא אסור למגורים ואחסנה

כבאות והצלה כיבוי אש צילום דוברות כבאות והצלה
צילום אילוסטרציה: דוברות כבאות והצלה

מפקד מחוז דן, טפסר רונן מכטייב, הוציא אתמול צו הפסקה מנהלי לבניין המשמש למגורים ברחוב גאולים בעיר חולון אשר נתגלו בו ליקויים חמורים בתחום בטיחות האש, היוצרים חשש מיידי וממשי לבטיחות השוהים בנכס ובסביבתו.

הבעלים והמחזיקים בדירות שבמבנה הונחו להפסיק לאלתר כל שימוש למגורים ולאחסנה בנכס. כבאות והצלה לישראל פועלת בעניין בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, פרקליטות מחוז ת״א (אזרחי) ועיריית חולון.

טפסר רונן מכטייב מפקד המחוז: ״בתום הליך שימוע סדור אל מול בעלי הבניין, ותוך שיתוף פעולה עם משטרת ישראל והעירייה ועדכון בית המשפט הדן בעניינו של המבנה, מתוקף סמכותי בחוק ולאור החשש הממשי לחיי אדם החלטתי להורות על הפסקה של השימוש למגורים ולאחסנה בנכס.

כבאות והצלה לישראל תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה להצלת חיים ולמניעת דליקות. מפקחי בטיחות האש במחוז פועלים ללא לאות לאיתור סכנות ולהסדרת הליקויים.

חשוב שכל אחד מאיתנו ישים לב לסביבת מגוריו ועבודתו, יכיר את דרכי המילוט, יוודא את בטיחות המקום, לרבות תחזוקה נאותה של אמצעי בטיחות האש, יימנע מהנחת מכשולים בדרכי המילוט, ויפעל להתקנת גלאי עשן. יחדיו נצליח למגר את האסונות העלולים להתרחש עקב הזנחה ועקב הפרות של הוראות החוק״.

אתמול (8.3.2021) הגיעו מפקד תחנת חולון ומפקחי הגנה מאש מתחנת חולון, בליווי משטרת ישראל לוודא ביצוע של צו ההפסקה עליו הורה מפקד המחוז.

בזכות הליכים סדורים של מחלקת הגנה מאש במחוז דן, ושיתוף הפעולה המבורך עם משטרת ישראל, פרקליטות מחוז ת״א (אזרחי) ועיריית חולון, הובהרה הסכנה החמורה אשר עלולה להביא להתרחשות אסון כבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות