n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: צומת השבעה הורחב בפנייה לכביש 4

חולון: צומת השבעה הורחב בפנייה לכביש 4

ה"סיוט" של הנהגים הפונים שמאלה לכביש 4, הולך להשתפר, עם הרחבת הנתיבים, דבר שיקל על הפקקים בשעות הבוקר

צומת השבעה צילום נתיבי ישראל
צילום: נתיבי ישראל

כ- 15 אלף רכבים נוסעים על כביש 44 לכיוון 4 צפון מידי יום, מחצית מהם בשעות השיא ורבים מהם תושבי חולון ואזור הנוסעים צפונה אל מקום עבודתם. בפרויקט הנוכחי חברת נתיבי ישראל השלימה את הרחבת הנתיבים ע"י בניה מחדש של אי תנועה, הסדרת רמזורים, התקנת תמרור, שילוט חדש ומעקות בטיחות וכן בוצעה הסדרה של תעלות ומעבירי מים באזור.

מעכשיו כשיעלו הנהגים על ההגה לעבודה וירצו לפנות לכביש 4 (גהה) הם יראו את ההקלה עם הנתיב הנוסף שמאלה ללא הצורך להידחס כולם בנתיב אחד.

אלון פלג, מנהל מרחב מרכז, חטיבת תפעול ואחזקה בחברת נתיבי ישראל: "כביש 44 הוביל את משתמשי הדרך לכביש 4 צפון באמצעות שני נתיבים, מה שיצר עומס בפניה. תוך חודשיים בלבד ביצענו הרחבה של הנתיבים והוספנו נתיב שלישי על מנת להקל על משתמשי הדרך הרבים בציר זה. אנחנו בנתיבי ישראל פועלים השכם וערב על מנת להיטיב עם משתמשי הדרך ולמצוא את הפתרונות הכי טובים ומתאימים עבורם בכבישי ישראל".

  צומת השבעה פניה שמאלה לכביש 4. צילום נתיבי ישראל

הפנייה שמאלה הורחבה ונוסף נתיב- צילום: נתיבי ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות