n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: צוותי מד"א הגיעו לחסן את עובדי בזק

חולון: צוותי מד"א הגיעו לחסן את עובדי בזק

החובשים והפראמדיקים של מד"א הגיעו אתמול (ג') אל בניין חברת "בזק" בחולון וחיסנו עשרות מעובדי החברה - במטרה להעלות את מספר המתחסנים, בדרך למגר את המגפה

צוות מדא מחסן את עובדי בזק בחולון – צילום דוברות בזק 16.2.21
צוות מד"א מחסן את עובדי בזק- צילום: דוברות בזק

מגן דוד אדום, בשיתוף משרד הבריאות מרחיב את פרויקט החיסונים הלאומי. החובשים והפראמדיקים של מד"א הגיעו אתמול (ג') אל בניין חברת "בזק" בחולון וחיסנו 73 מעובדי החברה – במטרה להעלות את מספר המתחסנים, בדרך למגר את המגפה.

מנכ"ל בזק, דודו מזרחי: "אני מאמין שהבאת ניידת החיסונים של מד"א למתחם העבודה תעודד עובדים נוספים שעד כה נמנעו או לא הספיקו להתחסן משיקולי זמן ולוגיסטיקה. חשוב לנו לשמור על סביבת עבודה בטוחה לכלל העובדים ואני מאמין שהחיסון הוא צעד ראשון לכיוון זה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מברכים את חברת בזק, אשר הצטרפה למערך המחוסנים בדרך לפתיחת המשק ולחזרה מבורכת לשגרה. ישנם עוד 570 אלף אזרחים במדינה מעל גיל 50 שטרם התחסנו ואנו קוראים לחברות ומפעלים להצטרף לפרויקט, לחסן את העובדים ולשוב לעבודה. כך נצליח לנצח את נגיף הקורונה. יחד, בערבות הדדית ובפרויקט משותף לכלל הקהילה – נצליח למגר את המגפה ולשוב לשגרת חיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

36c5db42-a44a-4cc4-9b4a-5da966aae603

הערב: מופעי האביב מגיעים לפארק המייסדים

תפריט נגישות