n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פרופסור נחמן אש, ביקר בוולפסון

חולון: פרופסור נחמן אש, ביקר בוולפסון

ביום שישי ביקר מנכ״ל משרד הבריאות פרופסור נחמן אש, במרכז הרפואי וולפסון בחולון.

נחמן אש ענת אנגל רופאים צילום דוברות וולפסון
פרופסור נחמן אש עם דוקטור ענת אנגל והצוות הרפואי - צילום: דוברות וולפסון

במסגרת הסיור הוא ביקר במחלקות הקורונה, סקר את ההתמודדות במחלקות הפנימיות, במחלקה לרפואה דחופה, ובבית החולים לילדים החדש. במהלך הביקור דובר על המשך ההתמודדות עם גל האומיקרון נוכח העומסים שעוד צפויים למערכת הבריאות.

פרופסור נחמן אש מנכ״ל משרד הבריאות: ״מבקש להודות לצוותי הרפואה ותומכי הרפואה בבית החולים וולפסון על מסירותם בתקופה הזו. אני מתרשם מתנופת הפיתוח המרשימה של ביה״ח וולפסון בתקופה הזו ואין לי ספק שזה משרת וישרת את תושבי האזור הזוכים כעת לקבל את הרפואה הטובה ביותר ברמה בינלאומית״.

נחמן אש ענת אנגל צילום דוברות וולפסון

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית ביה"ח וולפסון: "אנחנו מודים למנכ״ל משרד הבריאות פרופסור נחמן אש שהגיע היום לבית החולים לחזק את הצוותים של וולפסון על ההתגייסות במערכה והמסירות אין סופית למטופלינו.

אנחנו מנהלים את הגל החמישי בנחישות ונותנים את המענה הרפואי הנדרש לכל תרחיש מבחינת החיים לצד הקורונה. במקביל אנחנו ממשיכים לפתח ולהצמיח את בית החולים למען הקהילה המקומית והבינלאומית״.

  ענת אנגל נחמן אש צילום דוברות וולפסון

צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות