n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פועל נפל לפיר מעלית

חולון: פועל נפל לפיר מעלית

פועל שעבד בבניין ברחוב אהרונוביץ, נפל לפיר מעלית בעומק 6 מטרים ונפצע בינוני

צילום מזירת האירוע- ינון רוזנשטיין, תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון- ינון רוזנשטיין, תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 13:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפל גובה של כ-2 קומות בפיר מעלית באתר בניה ברחוב יוסף אהרונוביץ בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו במקום טיפול רפואי לפועל כבן 30 במצב בינוני שחולץ לניידת טיפול נמרץ של מד"א ע"י מנוף ובהמשך לבית החולים.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רונן סאנאנס סיפר: "כשהגענו לבניין הפועלים הובילו אותנו לקומה השלישית. סיפרו לנו שהפועל נפל לפיר ונבלם לאחר כ 2 קומות. הם חילצו אותו ללובי הקומה ושם הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים. מכיוון שלא היה ניתן להוציא אותו מהבניין בצורה בטוחה נעזרנו במנוף שהוריד אותו עד לרחבת הבניין ומשם העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ."

אלעד חכים בובי חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בפועל שחולץ ע"י צוותי כיבוי לאחר שנפל לפיר מעלית בעומק 6 מטרים תוך כדי עבודתו באתר בניה (תמ"א 38. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות