n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: כל הפרטים על אירוע 'שופר בפארק' שייערך בעיר

חולון: כל הפרטים על אירוע 'שופר בפארק' שייערך בעיר

השנה ייערך אירוע 'שופר בפארק' בחולון הכולל תקיעות שופר ואמירת תשליך תחת מגבלות הקורונה. הארוע יתקיים השנה בגן דורון ברחוב קיבוץ גלויות פינת דוד אלעזר

שופר בפארק בקורונה (1) צילום באדיבות רשת אור תורה סטון

תוכנית 'יחד' מבית רשת 'אור תורה סטון' בשיתוף ארגון רבני צהר והחברה למתנ"סים יקיימו השנה את אירוע 'שופר בפארק' בחולון תחת מגבלות הקורונה. 'שופר בפארק' הוא אירוע קהילתי לכל המשפחה המשלב את ערכי ראש השנה הכוללים בין היתר תקיעות שופר, ואמירת 'תשליך' ופיוטים ברוח יהודית ישראלית חוויתית.   האירוע ייערך ביום ראשון (היום השני של החג) ה-20.9 בשעה 16:30 בגן דורון שברחוב קיבוץ גלויות פינת דוד אלעזר.

מטרת אירועי "שופר בפארק" הינם לאפשר לציבור חילוני גדול שאינו מגיע לבתי הכנסת בתקופת החגים להרגיש את החיבור ומהות החג על פי תפישתו ואמונתו. השנה הפעילות תאפשר לתושבי העיר המשתייכים לקבוצות סיכון שאינם יכולים להגיע לבית הכנסת ובראשם אוכלוסיית הגיל השלישי לצאת ידי חובת שמיעת קול שופר מהגינה הקרובה ואף ממרפסת ביתם.

הרב כתריאל ברנדר, נשיא וראש מוסדות 'אור תורה סטון' מדגיש כי "מיזם שופר בפארק יאפשר לאלפי ישראלים בכל רחבי הארץ לשמוע תקיעת שופר במרחב הציבורי והפתוח תוך שמירה על בריאותם וביטחונם. דווקא כעת, כשאנחנו בתקופת הקורונה, ושומעים מסביבנו לא אחת שיח של קיטוב ופילוג, חשוב מתמיד לחבר בין ציבורים וקהלים שונים על רקע הסמלים המשותפים לכולנו והשופר מעניק הזדמנות טובה לכך מאחר וזו תפילה ללא מילים שכל יהודי יכול להתחבר אליה".

יו"ר ארגון רבני צהר הרב דוד סתיו: "האתגר השנה הוא עצום, אנו מעריכים שאנשים יחששו להגיע להגיע ולכן עושים את כל המאמצים לתת את תחושת הביטחון המרבית עבור כלל ישראל ומזמינים את כל מי שחפץ להגיע לשמוע שופר, אירוע מרומם נפש לכל יהודי באשר הוא".

שופר בפארק קורונה1 צילום באדיבות רשת אור תורה סטון

צילום: אור תורה סטון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרח

את האליפות בהיכל הקרח אתם לא רוצים לפספס

תפריט נגישות