n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ילדי ג'סי כהן בקמפיין נגד אלימות

חולון: ילדי ג'סי כהן בקמפיין נגד אלימות

ילדי שכונת ג'סי כהן בחולון הפעילים בארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" לקידום ההגינות בספורט וקריאה ליצירת חברה ישראלית שוויונית, צודקת ומשותפת קיימו השבוע יום עיון בנושא מניעת אלימות בספורט.

ילדי גסי כהן חולון צילום החלוץ
צילום: החלוץ

השבוע קיימו הילדים כחלק מחודש "מעיפים את האלימות מהמגרשים" אימון בנושא מניעת אלימות בספורט, כחלק מהאימון חתמו החניכים על שלט שנתלה במתנ"ס שנושא את הכותרת "אצלנו במגרש אין אלימות, כאן משחקים בכיף".

מאמן הקבוצה המשלבת בין בנים לבנות- רם סולומון הסביר לספורטאים הצעירים על חשיבות ההגינות ובמשחק עצמו כל ילד שסייע ליריב שנפל, פרגן לאחר ושמר על ערכים של ספורטיביות זכה ל'כרטיס ירוק' חיובי!

המאמן רם סולומון ציין : "מתחילת השנה אנחנו משלבים בין ספורט לערכים, בין הגינות לניצחון, לשחק ולהיות בני אדם טובים יותר, אני פשוט גאה בילדים על הדרך שעברו והיותם ספורטיביים והוגנים הרבה יותר!"

בארגון 'חלוץ' המתמחה בספורט חברתי לילדים ונוער, מפעילים מסגרות רבות בפעילות ספורט מגוונת בכל רחבי הארץ עם אלפי ילדים ובני נוער כאשר הדגש הינו לעודד ולקדם חינוך לתרבות ספורט הוגנת ושוויונית תוך הקפדה על ערכים ליצירת חברה מכבדת, הוגנת ומחבקת המחברת בין אנשים ומחזקת את הקהילה. "כעת, רגע לפני סוף שנת הפעילות אנו בוחנים את הדרך שעברו הילדים לאורך השנה ואני יכול לומר בפה מלא שאנו מלאי גאווה לראות דור צעיר הוגן, אכפתי וספורטיבי" ציין רון יוכטמן רכז אזור בארגון החלוץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יפה מאוד! כל הכבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות