n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: זמן להתפקד

חולון: זמן להתפקד

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נערכת לביצוע מפקד האוכלוסין והדיור 2022

עיריית חולון מוטי ששון ראש העיר ארז ניסים- מנכל צילום הילה ירושלמי
מימין לשמאל: אבי הדר, מוטי ששון וארז ניסים. צילום: הילה ירושלמי

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נערכת לביצוע מפקד האוכלוסין והדיור 2022 וכחלק מכך נפגשו ראש העיר מוטי ששון, מנכ"ל העירייה ארז ניסים והצוותים המקצועיים עם מנהל המשרד האזורי תל אביב של מפקד האוכלוסין אבי הדר ודוברת מפקד האוכלוסין הילה ירושלמי ודנו בקידום המפקד בחולון.

החל מ- 3 באפריל 2022 תחל הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בביצוע מפקד האוכלוסין והדיור השביעי של ישראל ב-1300 ישובים ברחבי הארץ, בהם העיר חולון. המפקד צפוי להסתיים ב- 30 בנובמבר 2022. נתוני המפקד הינם היחידים שניתנים לפרסום ברמת שכונה החופפת בהגדרתה לרמת אזור סטטיסטי. הנתונים חשובים למקבלי ההחלטות במדינה ובשלטון המקומי, לקבלת אומדנים אמינים לתכנון יעיל, נכון ומותאם לרשות המקומית.

מוטי ששון: "נתונים הם כלי עבודה לתכנון עירוני יעיל ונכון קדימה. אני קורא לתושבי העיר שנבחרו להשתתף במדגם מפקד האוכלוסין להשיב לשאלון המפקדי לטובת העתיד של כולנו".

מפקד האוכלוסין הוא פרויקט איסוף הנתונים הגדול של ישראל המתבצע בממוצע אחת לעשור, והוא משקף תמונת מצב מלאה ומהימנה אודות כלל תושבי ישראל בהיבטים דמוגרפיים, חברתיים וכלכליים.

כ-7% מתושבי המדינה, המהווים כ- 700 אלף נדגמים, בהם 7% מתושבי חולון,  נבחרו להשתתף במדגם ולהשיב לשאלון המפקדי, והשנה, לראשונה, ניתן יהיה להשיב על השאלון באתר אינטרנט מאובטח וייעודי ממחשב ולא ממכשיר סלולארי. זאת בנוסף לאפשרות השבה בראיון טלפוני או בראיון פנים אל פנים.

לעונים באתר יינתן שובר דיגיטלי למימוש הטבה. יצוין, כי המענה על השאלון הוא חובה על פי חוק והנתונים נאספים בו תוך שמירה קפדנית על סודיות הנתונים ופרטיות הנדגמים. הלמ"ס עושה שימוש במאגרי מידע מנהליים כך שאין צורך לפקוד את כל התושבים והשאלון המפקדי הופך לממוקד יותר ללא שאלות מיותרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות