n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הפר מעצר בית ותקף את זוגתו

חולון: הפר מעצר בית ותקף את זוגתו

כתב אישום הוגש כנגד תושב המשולש שהפר מעצר בית, הפר צו הרחקה, נהג בשלילה ותקף את זוגתו המתגוררת בחולון

ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה פתחה לפני כשלושה שבועות בחקירה, עם קבלת תלונה במשטרה אודות תקיפת תושבת חולון ע"י בן זוגה לשעבר, בסיומה הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד – תושב קלנסואה.

על פי החשד, הנאשם הגיע לכתובתה של בת זוגו, תוך שהוא מפר את מעצר הבית שבית המשפט השית עליו והפר את צו ההרחקה מהמתלוננת. בנוסף, הנאשם הגיע לביתה של המתלוננת כשהוא נוהג ברכב ואף נסע עימה ברכב לפני שתקף אותה, בזמן שהוא בשלילה למשך 24 חודשים, וזאת על פי פסיקה של בית המשפט לתעבורה. עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך הנסיעה תקף הנאשם את המתלוננת ובהמשך, עם הגעתם לאזור מגוריה בחולון, משך בשערותיה, תפס בידיה וגרר אותה על המדרכה, כאשר אזרח שחלף במקום הבחין במעשיו ודיווח על כך למשטרה.

כאמור שוטרי מרחב איילון עצרו את החשוד, תושב קלנסואה כבן 26,  ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום ועם סיומה של החקירה, הגישה יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום נגדו וכן בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות