n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הנוער וגם הקשישים חזרו לפעילות

חולון: הנוער וגם הקשישים חזרו לפעילות

במקביל לחזרת הפעילות בתנועות הנוער, גם מרכזי היום לקשיש חזרו לפעול

מרכזי היום לקשיש בחולון שבים לפעילות בתקופת הקורונה. צילום-עיריית חולון (2)

בשורה משמחת קיבלו היום (ראשון), גם הדור הצעיר של העיר וגם הדור הוותיק.

תנועות הנוער וארגוני הנוער בחולון חזרו בימים אלה לשגרת הפעילות וקיימו פעולות ראשונות. החניכים והמדריכים שמחו מאד לשוב ולהיפגש, כמובן, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

תנועות הנוער וארגוני הנוער בחולון שבו לפעילות בתקופת הקורונה. צילום-עיריית חולון (6) תנועות הנוער וארגוני הנוער בחולון שבו לפעילות בתקופת הקורונה. צילום-עיריית חולון (5)

ארגוני הנוער בתקופת הקורונה- צילום: עיריית חולון

שבוע לאחר שבישרנו ב"גל גפן" על המצוקה הקשה בהם נמצאים הקשישים שלא יצאו מהבית כבר שלושה חודשים, סוף סוף חזרו לפעילות גם בתי הקשיש בעיר והחזירו את החיוך לוותיקי חולון.  גם מרכז דובנוב וגם מרכז המעפילים, חזרו לפעילות אחרי שהותאמו לדרישות  התו הסגול, דוגמת יצירת מרווחים של שני מטרים בין אדם לאדם, מדידת חום בכניסה ועטיית מסכות.

מרכזי היום לקשיש בחולון שבים לפעילות בתקופת הקורונה. צילום-עיריית חולון (4)

גם הקשישים חזרו לפעילות- צילום: עיריית חולון

הקשישים והצוות התרגשו מאד לחזור למרכזים, שקושטו לכבודם, ולפגוש אלה את אלה, תוך שהם חוזרים ליהנות ממגוון הפעילויות שמציעים המרכזים.  במרכזים מצפים להמשיך ולקלוט חברות וחברים נוספים ועושים את מירב המאמצים על מנת לשמור על בריאות החברים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות