n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הכירו את רחוב עפרה חזה

חולון: הכירו את רחוב עפרה חזה

הבוקר (רביעי), נחנך רחוב על שמה של הזמרת בקריית איילון

שלט רחוב עפרה חזה- צילום עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

הבוקר (רביעי), הוצב שלט רחוב חדש בקריית איילון בחולון לציון שמו של הרחוב ע"ש עפרה חזה, וזאת בהמשך להחלטת ועדת השמות העירונית.

רחוב זה ממשיך את רחוב נעמי שמר, שבו נמצא גם מתחם גני ילדים, אשר יזמו את הפנייה לוועדת השמות עם הבקשה לקרוא לרחוב על שמה של עפרה ז"ל.

קריאת שם רחוב על שמה של חזה הינו נדבך נוסף בפעולות להנצחתה של הזמרת המוכשרת בעיר חולון וכבר בשנת 2016 הוצגה בגלריה העירונית בית מאירוב התערוכה המקורית "גלבי". אלפי אנשים ביקרו בתערוכה והיא החזירה את העשייה של הזמרת למרכז הבמה לראשונה מאז מותה.

יאיר חזה, אחיה של עופרה חזה: "אנחנו שמחים, מאושרים ומתרגשים ממעמד זה, שבו עוד רחוב בישראל נקרא על שם עפרה. כל הכבוד לעיריית חולון על ההחלטה ועל המשך הנצחתה של אחותי היקרה גם בדרך זו".

יצוין, כי רבים מרחובותיה של קריית איילון בחולון נקראים על שמם של אנשי תרבות ישראלים מובילים מכל תחומי האמנויות, ביניהם: אפרים קישון, ליא קניג, דבורה ברטונוב, אריק לביא, אילונה פהר, מרים זוהר, יאיר רוזנבלום ועוד.

(צילום: עיריית חולון)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. שרון הלל מנציח את עפרה חזה ז"ל זמרת-יוצרת-מוזיקאית ישראלית ובין-לאומית, בכל דרך אפשרית משנת 2012. משנת 2014 הלל פונה לכל הרשויות במדינה, בבקשה לקרוא על שמה רחוב בכל עיר. כל הכבוד❤

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240424-WA0109

חולון: כבוד לסטודיו MOVEMENTS

תפריט נגישות