n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הכירו את מצטיין יום העצמאות 2021

חולון: הכירו את מצטיין יום העצמאות 2021

רס"ר שרון נשיא, תושב העיר- מילא אותנו בגאווה כאחד מצטייני יום העצמאות תשפ"א

שרון נשיא1 צילום דובר צהל

רס"ר שרון נשיא, מפקד גוף פיתוח הדרכה (גפ"ה) בבה"ד 6 (בית הספר למקצועות הלוגיסטיקה), מצטיין ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה לשנת 2021.

שרון בן 26, מתגורר חולון. שובץ לתפקיד נהג משא, אך לא הרגיש שלם עם התפקיד וביקש לפנות לקצין מיון. לאחר שיח עם קצין מיון נכנס לטירונות כלל צה"לית בבט"ר ניצנים. בתום הטירונות שובץ לקורס מש"קי לוגיסטיקה. שרון מתאר כי היה חניך בעייתי אשר הגיע ללא מוטיבציה לשירות צבאי.

המפקד שלו היווה עבורו נקודת מפנה, "מפקד מדהים שראיתי בו אח גדול. הוא הכווין אותי לאורך כל הדרך והסביר לי שהצבא יכול לעזור לי להתקדם מהמקום שממנו אני בא, רציתי להיות כמוהו".

שרון לקח דוגמה ממפקדו גם בהיבט הגישה הפיקודית שלו, "אני רוצה לעזור לאנשים אחרים, לאנשים שבאו ממקום דומה לשלי, להראות להם כמה המערכת יכולה לסייע להם". כיום מפקד שרון על שלוש נגדות וחמישה עשר חיילי חובה.

שרון התמיין לתפקיד מ"כ (מפקד כיתה) בבית הספר ללוגיסטיקה (בה"ד 6), הוא עבר את המיונים והתקבל. כמפקד פיקד על 14 מחזורים ומשם המשיך בדרך הפיקוד והתקדם לתפקידים מ"כ מוביל ומדריך בכיר, אשר חונך את המ"כים.

שרון החליט לחתום קבע בגוף פיתוח ההדרכה (גפ"ה) של הבה"ד. הוא מציין את המעבר כמשמעותי ביותר עבורו, "ממפקד כיתה שמעביר את התוכן, הפכתי למפקד שבונה ומעביר את ההכשרות".

לאחרונה, קודם שרון להיות מפקד גוף פיתוח ההדרכה בבה"ד. במסגרת תפקידו הוא אחראי באופן ישיר לפיתוח כלל ההכשרות של בה"ד 6, מרמת חיילי החובה ועד קורסי הנגדים והקצינים.

הוא מוביל שינויים נרחבים בשיטות ההדרכה, בהתייעלות הקורסים ובשיפורם על ידי הפלטפורמות הדיגיטליות והתקשוביות, זאת לטובת פיתוח חיל הלוגיסטיקה והנגשתו.

על הצטיינות ראש אט"ל מספר שרון בגאווה, "התרגשתי מאד, זו זכות גדולה. אתה רואה שמעריכים את העבודה הקשה שאתה עושה ואתה יודע שאתה במקום טוב, שמה שאתה עושה הוא טוב. אתה שואף להתקדם, להתפתח ולפתח את החיילים ואת חיל הלוגיסטיקה".

רס"ר שרון נשיא נבחר לקבל את מצטיין ראש אט"ל כיוון שהוא מבצע את תפקידו במסירות רבה, תוך דאגה לפיתוח ולקידום החיילים לצד תרומה רבה לחיל הלוגיסטיקה.

שרון נשיא צילום דובר צהל

שרון נשיא- צילום: דובר צה"ל

יישר כח!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות