n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: החלו אירועי יום הזיכרון

חולון: החלו אירועי יום הזיכרון

בתחילת השבוע התקיים הטקס העירוני לזכר חללי פעולות האיבה תושבי חולון

יום הזיכרון זרים צילום אלי נאמן
צילום: אלי נאמן

הטקס העירוני לזכר חללי פעולות האיבה תושבי חולון התקיים באנדרטה לזכרם שבגן הציבורי במרכז שכונת נאות שושנים. הטקס התקיים במעמד ראש העיר, מוטי ששון, על פי כללי התו הסגול בהשתתפות כ-150 בני המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם בפעולות טרור.

יום הזיכרון צילום אלי נאמן

באירוע נכחו מנכ"ל העירייה, ארז ניסים, חברי מועצת העיר, מנכ"ל ארגון נפגעי פעולות איבה עו"ד רועי כהן ויו"ר חב"ד בחולון הרב דוד גור אריה, שקרא את "אל מלא רחמים" ופרקי תהלים. בשם המשפחות נשא דברים רפי סרוסי, אביה של קרן כשני-סרוסי ז"ל, שנהרגה בפיגוע סמוך לעמנואל, ועמוס נעים, בנם של אסתר ויצחק עיני, שנרצחו בפיגוע ב-1989, קרא 'קדיש'. 

ראש העיר מוטי ששון פנה בדבריו למשפחות ואמר: "יקיריכם, נמצאים אתכם יום יום שעה שעה. ואנחנו כאן כדי לומר לכם היום שהם ואתם נמצאים תמיד גם איתנו, בלבנו. גם בימים רגילים וגם בימי הקורונה הבודדים, אתם לא לבד! בשל מגבלות הבריאות, נבצר מאיתנו בשנה שעברה לקיים את הטקס הזה במתכונתו הקבועה, וגם השנה, אנו נאלצים לקיימו באופן מצומצם. אך, דעו לכם, בני משפחה יקרים, שלעולם דלתותינו לא יהיו נעולות עבורכם וּלעולם חלונותינו לא יהיו מוּגפים בשבילכם".

טקס יום הזיכרון צילום אלי נאמן

יצוין, כי בני הנוער של חולון עוסקים בימים אלה בהכנת אלבומי הנצחה עבור משפחות שכולות שמעוניינות בכך, במסגרת פרויקט עירוני. לאחר סיום מלאכת איסוף המידע והתחקיר, יצטרפו האלבומים לאלה שכבר הוכנו במשך השנים, אשר מקפלים בין דפיהם את סיפורי חייהם של אלה שאינם עמנו עוד וישמשו עבור המשפחות מזכרת נצח.

  יום הזיכרון זרים צילום אלי נאמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות