n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הגמלאים נפגשו לראשונה מזה חודשיים

חולון: הגמלאים נפגשו לראשונה מזה חודשיים

חברי הקהילה התומכת של תיגבור בחולון השתתפו בפעילות מרגשת בפארק פרס בחולון.

טובה דונל ואסתר כהן נהנות מהמפגש המחודש- צילום טל שובל

חברי הקהילה התומכת נפגשו בפארק פרס לראשונה מזה שלושה חודשים, ובין היתר קיימו שיעור ספורט במרחב הפתוח. חברי הקהילה לא נפגשו  מתחילת חודש מרץ בעקבות התפרצות נגיף הקורונה והסיכון שהביא עימו לבני גיל הזהב, וחבריה נאלצו לשהות בניתוק מוחלט מחיי חברה ומשפחה. כעת, עם הסרת ההגבלות ותוך שמירה על הנהלים, ניתן היה לקיים מפגש חברתי ראשון.

לפני המפגש קיבלו חברי הקהילה ערכה אישית המכילה בין היתר מסכה רב-פעמית, אלכוג'ל וגומייה לאימון ביתי, כך יכלו לשמור על בריאותם גם מחוץ לבית. במהלך תקופת הקורונה צמצמו מרבית תושבי ישראל את יציאתם למרחב הפתוח, אולם מי שנפגעו יותר מכל היו המבוגרים, שנאלצו להסתגר בביתם לאור הסיכון הגבוה שנשקף להם מהמחלה. לאחרונה נרשמה הקלה משמעותית בהגבלות בעקבות הירידה במספר החולים, וניתן אישור לנכדים לבקר את הסבים והסבתות. כעת גם חיי החברה – שהיו חסרים מאוד לחברי הקהילה – מתחילים לחזור אט אט לשגרה, והמפגש בחולון הוא סנונית ראשונה בכך.

האירוע התקיים במזג האוויר הנעים של שעות אחר הצהריים, והנוכחים אף זכו לאזן את שיעור הספורט עם פיצה – כך שכולם נפרדו בטעם טוב. נדגיש כי הקפדה על הנחיות משרד הבריאות תסייע למניעת התפשטות נוספת של המגפה, תפחית את הסיכון הגדול שממנו סובלים אזרחי ישראל הוותיקים  ותאפשר להם להמשיך לקיים מפגשים חברתיים ולא לשוב לבידוד הביתי שנכפה עליהם.

חברת תיגבור מפעילה בחולון שש קהילות תומכות לאזרחים ותיקים כאשר אחת מהקהילות מופעלת במסגרת תוכנית פיילוט ייחודית של הביטוח הלאומי, משרד הרווחה, עיריית חולון, העמותה למען הקשיש וחברת תיגבור. קבוצת תיגבור מפעילה כ-70 קהילות תומכות ברחבי הארץ המספקות שירות  ל-10.000 בתי אב בהם חברים כ-14.000 קשישים. בתקופת סגר הקורונה דאגו אבות הקהילה והרכזות החברתיות ליצור קשר עם הקשישים, לשאול לשלומם, לסייע לצרכייהם המידיים ואף לרכוש עבורם מזון ותרופות.

(בתמונה- טובה דונל ואסתר כהן נהנות מהמפגש המחודש- צילום: טל שובל)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240422-WA0006

ערב פסח: בחולון מחכים לשובם של החטופים

תפריט נגישות