n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: גשם ירוק בפארק פרס

חולון: גשם ירוק בפארק פרס

"הרחפן הירוק" הגיע לחולון ופיזר מאות שקיות גראס שמשכו תושבים רבים אל הפארק יחד עם ניידות המשטרה

מעבדת סמים מריחואנה גראס צילום דוברות משטרת ישראל

שלושה ימים אחרי שרחפן פיזר שקיות גראס מעל כיכר רבין בתל אביב, הטירוף הגיע לחולון ואמש (ראשון) קצת לפני השעה 23:00, הרחפן הירוק, אותו מפעילים פעילים למען לגיליזציה, התמקם מעל חניית פארק פרס והשליך מגובה רב מאות שקיות שהתפזרו בשטח.

האירוע החריג משך אליו רבים גם מחולון אך לא רק, אחרי שהודעה מוקדמת הועברה בקבוצה ייעודית ובעקבותיה הגיעו אל הפארק גם תושבי חוץ שרק חיכו לגשם הירוק. הם אספו במהירות את השקיות, חלק הגיע מצויד בפנסים וחיפש שקיות גם בין השיחים.

כבר בשבוע שעבר היו סימנים על העתיד לבוא כשברחבי העיר פוזרו פליירים עם פרסום למכירת גראס ונראה כי הסוחרים כבר לא ממש חוששים מהמשטרה ומרשים לעצמם לפרסם את עצמם כולל מספר טלפון, מבלי לפחד להיעצר.

מפעילי הרחפן ביום חמישי מעל תל אביב נעצרו, אלו שהפעילו את הרחפן בחולון, עדיין לא. יחד עם האזרחים הרבים הגיעו לפארק גם מספר ניידות משטרה שדאגו לפזר את ההפגנה הלא צפויה ועכשיו נשאר רק לראות מה היעד הבא של הרחפן המתגרה בכוחות המשטרה.

(צילום אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות