n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בת שנתיים ננעלה ברכב

חולון: בת שנתיים ננעלה ברכב

ילדה קטנה ננעלה בשגגה ברכב, כונני ידידים חילצו אותה במהירות ובשלום

חילוץ ילד צילום ידידים סיוע בדרכים

בוקר (רביעי) בשעה 8:55 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה כבת שנתיים וחצי שננעלה בשגגה לעיני אביה ברחוב ז'בוטינסקי בחולון.

משה ירדני ויצחק דבדא, כונני סניף חולון, ויואב רפפורט, כונן סניף ירושלים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות ערכת הפתיחה של ידידים שברשותם הם חילצו בשלום את הילדה, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

משה מספר: "הייתי באמצע להתארגן בבית כשקיבלתי את הקריאה. הגעתי במהירות למקום יחד עם הכוננים הנוספים וראינו את האבא, אזרח זר שאינו דובר טוב את השפה, ליד הרכב הנעול. פתחנו את דלת הרכב עם הערכה בעבודת צוות, וחילצנו בשלום את הילדה הקטנה.

האבא מאוד הודה לנו, הוא מאוד התרגש והיה עם דמעות בעיניים. לולא הקורונה הוא היה קופץ עלינו בחיבוקים. ב"ה היינו מאושרים שהצלחנו לחלץ אותה ולשמח את האבא".

בידידים קוראים להורים לקחת לידיים את "כלל המפתח" ולהשאיר את מפתחות הרכב אצלם כל העת • במקרה של נעילה יש ליצור קשר מיידי עם המוקד 053-3131310 • חנוכה שמח וחודש טוב!

(בתמונה- מתנדבי "ידידים" עם הילדה והאב המאושר. צילום: ידידים סיוע בדרכים)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240424-WA0109

חולון: כבוד לסטודיו MOVEMENTS

תפריט נגישות