n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בעקבות הקורונה, העירייה נסגרת לקהל

חולון: בעקבות הקורונה, העירייה נסגרת לקהל

לא תתאפשר קבלת קהל פיזית בבנייני העירייה החל מיום שלישי. התושבים מוזמנים לקבל שירותים מרחוק באמצעות אתר העירייה או בפגישות טלפוניות

מוטי ששון צילום עיריית חולון

לאור התפשטות נגיף הקורונה ולמען שמירה על בריאות התושבים ועובדי העירייה, החל מיום שלישי השבוע, 7.7.20, לא תתאפשר קבלת קהל פיזית בכל יחידות העירייה עד להודעה חדשה. עובדי העירייה ערוכים למתן שירותים מרחוק באמצעות אתר העירייה או בפגישות טלפוניות בשעות הקבלה הקבועות.

ההחלטה הגיעה בעקבות העלייה התלולה בכמות הנדבקים בארץ, לרבות בעיר חולון. ראש העיר קיים הבוקר (ראשון) התייעצויות עם בכירי העירייה וגורמים נוספים שבסיומן הוחלט לטובת בריאות הציבור, כי אין מנוס ממעבר לשירות מקוון ולשירות טלפוני. 

בנוסף הוחלט, כי עובדי העירייה יעברו לעבודה בקפסולות, כאשר מחצית מהעובדים יגיעו למשרדי העירייה והמחצית השנייה תעבוד מהבית. שתי הקבוצות תתחלפנה מדי יום.

באופן הזה תוכל להישמר הרציפות במתן השירותים לתושבים שכן העלייה בתחלואה מחייבת רבים שבאו במגע עם חולים מאומתים בכניסה לבידוד.

העירייה מזמינה את התושבים המעוניינים בשירות לפנות לטלפון 03-5027222  או להיכנס לאתר העירייה

בקישור ליחידות העירייה לקבלת שירות מקוון או טלפוני:

https://www.holon.muni.il/Lists/List2/CustomDispForm.aspx?ID=1461

המוקד העירוני 106 ימשיך לפעול כרגיל 24 שעות ביממה.

מוטי ששון צילום עיריית חולון

ראש העיר מוטי ששון, מתרגל ל"זום"

חיזוק להחלטה של העירייה, הגיע פיקוד העורף. על פי נתוני הפיקוד, נכון להיום, ראשון 5.7.20, יש בחולון 228 חולים פעילים כאשר 14 חולים נוספו ביממה הקודמת. מספר המבודדים עומד על 578, מתוכם 16 שנוספו ביממה האחרונה.

אחוז החולים בחולון מכלל הבדיקות שנעשו ביממה האחרונה בארץ עומד על 2.7% שהם מעל הממוצע הארצי, שעומד על 1.8%.

עוד עולה מהנתונים, כי בקריית איילון יש את המספר הגבוה ביותר של חולים בעיר והוא עומד על 37. השכונה השנייה במספר החולים היא תל גיבורים, שבה יש נכון להיום 24 חולים.

לאור המספרים המזנקים בעיר ובסביבה ובמיוחד בעקבות התחלואה הגבוהה בשכונות הנ"ל, הוחלט היום להגביר את האכיפה ברחבי העיר על עטיית מסכות במרחב הציבורי תוך מתן דגש לשתי השכונות.

בנוסף, תתבצע אכיפה על התנהלות העסקים עפ"י נהלי התו הסגול. במידה שהנתונים לא ישתפרו בימים הקרובים תשקול העירייה בנקיטת צעדים נוספים כמו סגירת גנים ציבוריים בשכונות שבהן תחלואה גבוהה ועוד.

קורונה פיקוד העורף

נתוני הקורונה בחולון נכון ליום ראשון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות