n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בני גנץ ביקר בבית החולים וולפסון

חולון: בני גנץ ביקר בבית החולים וולפסון

גנץ הגיע לסיור במחלקת הקורונה של בית החולים וולפסון בכדי לבחון את מצב הספיקה והתפקוד של בתי החולים ומצבם של הצוותים הרפואיים, שהם הבסיס להמשך תהליך קבלת ההחלטות

בני גנץ ענת אנגל וולפסון צילום אריאל חרמוני משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ הגיע לבקר במחלקת הקורונה של בית החולים וולפסון בה מאושפזים 41 מטופלים, קיבל סקירה ממנהלת בית החולים, ד״ר ענת אנגל, ושמע על דרכי הטיפול בחולים ועל התמודדות צוות הרפואה במאמץ המתמשך.

  בני גנץ ענת אנגל וולפסון1 צילום אריאל חרמוני משרד הביטחון

גנץ אמר בסיום: "היה לי חשוב להתרשם בצורה בלתי אמצעית באיך נראה הטיפול בקצה. אני חייב להגיד שבכל הרמות שאני מסתכל עליהן כאן בבית החולים, הן ברמת ההנהלה והן ברמת הטיפול והצוותים הרפואיים עד לתוך המחלקה עצמה, הטיפול מקצועי ומסור במחלה שמאתגרת מבחינה רפואית.

אנשים נמצאים בידיים טובות, שכמה שפחות אנשים יגיעו לכאן, וכדי שזה יקרה צריך להקפיד על ריחוק, מסכות, היגיינה ולשמוע ככל שניתן להוראות על מנת לצמצם ככל האפשר את היקף הנדבקים ומשם את היקף החולים והחולים הקשים במיוחד.

תודה רבה על הביקור ובעיקר המון תודה על העבודה המאוד חשובה שאתם עושים, לטובתם של כל האנשים שנמצאים פה, היו פה והלוואי שלא יגיעו עוד."

בני גנץ ענת אנגל וולפסון צילום אריאל חרמוני משרד הביטחון

ד״ר אנגל אמרה: "תודה רבה לשר שבאת להתרשם. זה נכון שאנחנו רואים עכשיו אולי עלייה בכמות החולים ובכמות המאושפזים, אבל אין ספק שהמערכת יכולה לקלוט ולתת מענה.

במהלך החודשים האחרונים אנחנו למדנו את המחלה הזאת, למדנו איך לטפל בה, אנחנו נותנים את הטיפולים הכי מתקדמים לחולים שלנו, אנחנו רואים תגובה ויש אופטימיות גם בטיפול לחולים וגם בהחלמה שהיא טובה יותר.

יש לנו את היכולת לטפל ב"אקמו" (ECMO) ולתת מענה לכל הארץ אז אנחנו עושים את זה ומייצבים פה חיים. המערכת ערוכה ומוכנה לקבל את כל החולים הקשים."

בני גנץ ענת אנגל וולפסון2 צילום אריאל חרמוני משרד הביטחון

גנץ בסיור בוולפסון- צילומים: אריאל חרמוני/משרד הביטחון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240424-WA0109

חולון: כבוד לסטודיו MOVEMENTS

תפריט נגישות