n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בן 19 נאשם ברצח שהתרחש בחודש שעבר

חולון: בן 19 נאשם ברצח שהתרחש בחודש שעבר

משטרת ישראל פיענחה את רצח יעקב כהן בדירתו בת"א בחודש שעבר. כתב אישום יוגש נגד תושב חולון בן 19 שהסתתר ונתפס

צילום דוברות משטרת ישראל
החשוד כפי שתועד במצלמות האבטחה- צילום: דוברות משטרת ישראל

חקירה מאומצת של היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב יפתח במחוז ת"א, הובילה לפענוח רצח יעקב כהן בן 61 ברחוב עין הקורא בשכונת נווה שאנן בתל אביב. דבר הרצח נחשף לאחר שהתקבל קבלת דיווח על היעדרותו של המנוח אשר לא הגיע למקום עבודתו.

שוטרי מרחב יפתח הגיעו אל הדירה ברחוב, פרצו פנימה בסיוע לוחמי אש והבחינו בגופתו של הגבר מוטלת בדירה כשעל גופו סימני דקירה רבים.

ממצאי הזירה הצביעו על סימני מאבק ועל רצח שבוצע באופן אכזרי וברוטלי. שעות ספורות מפתיחת החקירה הצליחו חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב יפתח להצביע על זהותו של חשוד בביצוע המעשים, אשר לו היכרות מוקדמת עם המנוח.

כוחות בילוש של היחידה פשטו על מלונית ברמת הגולן, שם עצרו את החשוד – תושב חולון בן 19 שהסתתר במקום. החשוד הועבר לחקירה במרחב יפתח בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

היום (חמישי), עם סיום חקירת המשטרה, תוגש בעניינו של החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות