n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: אירוע הוקרה לצוותי הסיעוד בוולפסון

חולון: אירוע הוקרה לצוותי הסיעוד בוולפסון

אמש (ראשון, 4 יולי) נערך אירוע הוקרה לצוותי הסיעוד בביה"ח וולפסון, בהשתתפות ראש העיר חולון, מוטי ששון ובמהלכו חולקו תעודות הוקרה לאחים והאחיות

אחיות אירוע הוקרה וולפסון צילום רמי זרנגר
האחיות על הבמה באירוע ההוקרה- צילום: רמי זרנגר

אמש (ראשון, 4 יולי) נערך אירוע הוקרה לצוותי הסיעוד בביה"ח וולפסון, בהשתתפות ראש העיר חולון, מוטי ששון. במסגרת האירוע חולקו תעודות הוקרה לאחים ולאחיות מהמחלקות השונות במרכז הרפואי וולפסון, והושם דגש מיוחד על פעילות הצוותים ומסירותם בתקופת מגיפת הקורונה.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "צוותי הרפואה במרכז הרפואי וולפסון פעלו לאורך כל תקופת משבר הקורונה במקצועיות ובמסירות, מתוך תחושת שליחות וזאת למען שמירת בריאותם של תושבי חולון והסביבה. כולנו מוקירים את עבודת הקודש הזו, שאינה קלה כלל, ומודים להם על כך".

מוטי ששון צילום רמי זרנגר

אורנה צבי, מנהלת הסיעוד בוולפסון: "האחים והאחיות של המרכז הרפואי וולפסון היוו חלק משמעותי בתרומתם לשינוי פני החברה הישראלית, במקצועיותם הראויה לשבח וברוח צוות ערכית של נתינה, מסירות וערבות הדדית. הפכו את הבלתי אפשרי לאפשרי. על כל אלו ועוד, מגיעות להם מילות הוקרה, הערכה ופרגון".

במהלך אירוע ההוקרה, לאחר הופעת אורח של חנה לסלאו, הפתיעו מספר אחיות מביה"ח וולפסון כאשר עלו לבמה ובצעו ריקוד מקורי – אשר יעלה במהלך היום לרשת הטיק-טוק של ביה"ח.

אחיות אירוע הוקרה וולפסון צילום רמי זרנגר

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ציינה כי היא "גאה באחים ובאחיות שלנו על פעילותםן המקצועית והמסורה, הן בעיתות משבר ובמהלך תקופת הקורונה בפרט והן בתקופות שגרה. ללא ספק, האחים והאחיות שלנו מהווים כוח משמעותי וחשוב, הלוחמים והלוחמות שלנו בחזית, הם והן ראויים וראויות לכל מילות שבח".

  וולפסון מוטי ששון צילום רמי זרנגר

צילומים: רמי זרנגר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות