n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הפועל חולון – אלופת הליגה הבלקנית 2020/21 ! ! !

הפועל חולון – אלופת הליגה הבלקנית 2020/21 ! ! !

חולוניה עשתה את המוטל עליה, סיימה את העונה הבלקנית עם מאזן מושלם וחגגה עם למעלה מ-2000 אוהדים, תואר ראשון באולם החולוני

הפועל חולון אלופת הליגה הבלקנית צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הפועל חולון אלופת הליגה הבלקנית - צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

"הנה זה מגיע, תנו לפניני להניף את הגביע!"

גיא פניני הנפה ליגה בלקנית צילום עודד קרני מנהלת הליגה גיא פניני הפועל חולון ליגה בלקנית צילום עודד קרני מנהלת הליגה

צילומים: עודד קרני מנהלת הליגה

גבירותיי ורבותיי, היסטוריה! הפועל חולון זכתה לראשונה בתולדותיה בתואר אלופת הליגה הבלקנית. היא עשתה זאת בעונה הראשונה בה השתתפה במפעל ובנוסף, היא הראשונה שלקחה את התואר ללא אף הפסד ועם מאזן מושלם של 11:0

באמצע הרבע השלישי לוח התוצאות הראה 61 לבולגרים ו- 51 לחולון. שחקני פולבדיב נראו מצוין והצליחו לעלות ליתרון דו ספרתי דווקא דרך הנשק המזוהה ביותר עם חולון של דדאס- הקליעות מחוץ לקשת. נראה היה שהגביע שכולם התעקשו לזלזל בו, הולך להישאר בבולגריה ושחולון בדרך לאבד עוד תואר על קו הגמר.

מיילס ססטינה וורקמן האריס ברנדווין צילום עודד קרני מנהלת הליגה פרדי בורדיון ליגה בלקנית צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אך מאותו הרגע ועד לסיום, הצהובים סגולים קלעו 40 נקודות לעומת 14 בלבד של הבולגרים, ניצחו 91:75 והתפנו לחגוג תואר אירופאי ראשון בחולון. עם כל הכבוד למגי ומיילס שסיימו כקלעים הבולטים, מי שניהלו היטב את המשבר ודאגו להפוך פיגור דו ספרתי לניצחון גדול היו פרדי בורדיון והקפטן הבלתי נגמר- גיא פניני.

פרדי בורדיון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

המצטיין במשחק- פרדי בורדיון. צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

בורדיון, השתולל בהגנה, מירר את חייהם של שחקני היריבה מבולגריה והיה אחראי אישית לכל איבוד שלהם ברבע האחרון. פניני כמו פניני, מאמן על המגרש, חילק הוראות, סידר את השחקנים וכמובן תרם את שלו עם שלשות גדולות ב"מאני טיים" שהורידו את הרוח מהמפרשים של פולבדיב. שחקן נוסף שנתן משחק טוב עד שיצא בחמש עבירות הוא נייט ססטינה, שבהחלט נראה כי הוא נהנה מהליגה הבלקנית והיה אחד המצטיינים בכל המשחקים בה.

גיא פניני צילום עודד קרני מנהלת הליגה

מאמן על המגרש, גיא פניני. צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

גם אחרוני האוהדים שלא לקחו ברצינות את המפעל, גם הם התרגשו כשהבמה נבנתה על הפרקט הסגול, תותחי הקונפטי תפסו את מקומם משני הצדדים וגיא פניני, שכבר עבר הכל בכדורסל הישראלי והאירופאי, הניף את הגביע הצנוע. 

אייזיה מיילס שבלט בעיקר בחצי הגמר נגד גלבוע גליל, קיבל את תואר מצטיין הפיינל-פור והקהל נתן כבוד גם ליריבה הבולגרית ומחא כפיים כשהם קיבלו את גביע המקום השני.

מיילס עם תואר מצטיין הפיינל-פור. צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

חולוניה הורידה מעליה את הליגה הבקנית והוסיפה גביע נוסף לארון התארים שיתפוס את מקומו ליד צלחת בת 13, גביע בן 12 ועוד גביע בן 3. שי שטריקס האיש הכל יכול בליגה הבלקנית, יכול בהחלט להיות גאה ומרוצה מהאירוח המקומי ומהאווירה שהוא לא היה מקבל באף מקום אחר.

טיירוס מגי הפועל חולון בלקנית צילום עודד קרני מנהלת הליגה כריס גונסון הפועל חולון ליגה בלקנית צילום עודד קרני מנהלת הליגה

שחקני חולוניה עם הגביע- צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

האוהדים החולונים סירבו לעזוב את ההיכל ונשארו לחגוג עם השחקנים שעה ארוכה לאחר ההנפה. השחקנים הצטלמו בסבלנות עם כל מי שביקש, וגם לאחר שכבר יצאו מתחומי המגרש, המשיכו לרקוד עם האוהדים שחיכו בחוץ, הדליקו אבוקות ונהנו מכל רגע אחרי שנה עצובה ללא קהל במגרשים.

אבוקה אוהדים הפועל חולון צילום רועי אסף מקסים דה זאו עם האוהדים צילום רועי אסף

נייס ססטינה ומקסים דה זאו חוגגים עם האוהדים- צילום: רועי אסף

חולוניה אומרת תודה לליגה הבלקנית שהצילה את הליגה המקומית אי שם בחודש אוקטובר, ומתפנה למטרה הבאה- הפיינל-8 של ליגת האלופות שיתקיים ברוסיה בשבוע הבא. אבל עוד קודם לכן כבר במוצאי שבת היא תסיים את משחקי הסיבוב השני בליגת העל עם משחק חם במיוחד בדרייב אין מול הפועל תל אביב.

        סטפנוס דדאס הפועל חולון אלופת הליגה הבלקנית צילום עודד קרני מנהלת הליגה

"היא כל כך יפה הערב" – צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות