X

המדף של בתי עם כל הביוטי: באתי, בדקתי, המלצתי!

קרמים לפנים להבהרה וטיפוח, שמפו סילבר של Natural formula, הבושם החדש והמושלם מבית ז'אן פול גוטייה, קרם לחות לאחר הסרת ה שער בקיץ, שפתונים של ג'ייד חדשים ומזינים בצבעים הכי לוהטים, ללין שכולנו אוהבים עם מוצרי אווירה וקסטרו הום עם ליין מדוייק לקיץ וכמובן ג'ק קובה עם מחטבים לעונת הבילויים והחתונות

בתי לוין: צילום אבי קקון
בתי לוין: צילום אבי קקון
סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של WELEDA רותמת את כוחו של הטבע והיא מבוססת על רכיבים מרכזיים כמו פפטידים של שורש מאקה ושמן זרעי רימונים, הידוע ביכולת שלו להאט את קצב הזדקנות העור. תכשירים אלה נועדו למצק, לשקם ולחדש את העור והם מסייעים למראה עור צעיר וזוהר יותר. הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים חדשים לעור הפנים: סרום,  קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושמן רימונים ממצק, הריח ממכר, תתכוננו להתאהב. 
סדרת המיצוק החדשה של וולדה צילום יחצ (3)צילום: סדרת המיצוק החדשה של וולדה צילום יחצ (3)
         מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS משיק סדרת טיפוח פנים חדשה הנלחמת בכתמים כהים: BRIGHT REVEAL מוצרי הסדרה מבוססים על רכיב הניאצינאמיד המסייע בטיפול בכתמים כהים ובפיגמנטציה, וכוללים סרום, תחליב לחות והגנה SPF50 ולראשונה מסיכת פילינג ייחודית בעלת אפקט מתקלף הסדרה החדשה מכילה ניאצינאמיד ( רכיב פעיל השייך למשפחת ויטמין B ומסייע לטיפול בהיפר-פיגמנטציה וגוון עור לא אחיד) הנלחם בכתמים הכהים העיקשים, אלו שמבחינים בהם כאשר העור שזוף ואלו שלא נוצרו רק מהשמש, אלא נוצרו גם כתוצאה מאקנה, מסימני גיל וכתוצאה משינויים הורמונליים (הריון ולידה, תזונה בלתי מאוזנת, מצבי חרדה ולחץ ועוד). בסדרה תמצאו: סדרת BRIGHT REVEAL החדשה מציעה שגרת טיפוח מלאה על טהרת הניאצינאמיד לטיפול בכתמים כהים ובפיגמנטציה, וכוללת שלושה תכשירים פעילים: סרום ניאצינאמיד, תחליב לחות והגנה SPF50 ומסיכת פילינג ניאצינאמיד ייחודית (חדשנות בלעדית).    
חדש מבית לוריאל פריז – סדרת טיפוח לעור הפנים צילום יחצצילום: חדש מבית לוריאל פריז – סדרת טיפוח לעור הפנים צילום יחצ
מותג היופי ג'ייד משיק את: GLOWGLEAM סדרת שפתוני לחות עם ברק מרהיב סדרת שפתוני הלחות החדשה של ג'ייד היא לא רק פתרון פרקטי ויעיל לבעיה של שפתיים יבשות, אלא גם פריט חובה בתיק האיפור של כל אחת מאיתנו. בשימוש יומיומי נוכל להשיג שפתיים רכות, בריאות, מלאות ברק ומרשימות בכל עונה, בכל מקום ובכל תנאי מזג אוויר. סדרת שפתוני הלחות GLOWGLEAM עם ברק מרהיב מציעה חמישה גוונים: מרשמלו, פטל, דובדבן, חמוציות וטופי.
ג'ייד סדרת שפתונים GLOWGLEAM צילום יחצ (10)צילום: ג'ייד סדרת שפתונים GLOWGLEAM צילום יחצ (10)
        מותג הסרת השיער מגע הדבש משיק לראשונה קרם לחות לאחר הסרת שיער לכל סוגי הסרות השיער! הקיץ בפתח והמותג מגע הדבש משיק מוצר חדש בתחום הטיפוח והסרת השיער – שלא היה כמותו קודם מותג מוצרי הסרת השיער הביתיים, מגע הדבש, הינו המותג המוביל בשוק הישראלי, אשר מציג מגוון פתרונות איכותיים להסרת שיער המיועדים גם לעור העדין ביותר ומוכרים במגוון המוצרים שלהם: רצועות שעווה לגוף ולפנים המועשרים בתמציות אלוורה וקמומיל, שעווה מתקלפת לאזור הפנים, שעווה מסורתית, דפילטורים לנשים וגברים ונייר איכותי כמוצר משלים. לראשונה ולקראת הקיץ, מגע הדבש נכנס לקטגוריית הטיפוח ומשיק קרם לחות המתאים לכל סוגי הסרות שיער. קרם לחות איכותי המרגיע את העור לאחר כל סוגי הסרות השיער: שעווה, גילוח, דפילציה ולייזר. מרקם הקרם עדין וקליל, מכיל בושם ללא אלרגנים כל שמתאים לכל סוגי השיער, בריח פירותי משגע.
MagaHadvash_family_3צילום: MagaHadvash_family_3
   

SCANDAL ABSOLU PARFUM SCANDAL, סדרת הבשמים השערורייתית של מעצב העל, ז'אן פול גוטייה, מתחדשת בשני בשמים חדשים לאישה ולגבר – SCANDAL ABSOLU

Parfum concentrate SCANDAL ABSOLU -  בושם חדש לאישה מבית ז'אן פול גוטייה, מציע ניחוח של לילות בלתי נשכחים מלאי תשוקה ומשכרים.

חושניות של טובורז מעודנת בתאנה שחורה וסנדלווד יוצרים חותמת ריח נועזת וממכרת.

Parfum concentrate SCANDAL ABSOLU  - בושם חדש לגבר מבית ז'אן פול גוטייה עם חושניות תאוותנית המהדהדת את תמצית הגבריות בניחוח משכר.

תווים של שזיף מירבאל וסנדלווד חושני יחד עם תווים עציים של עץ הערמון יוצרים ארומה לוהטת.

 
JPG- SCANDAL ABSOLU-HIM-EDP-100ML 485NIS PHOTO PRצילום: JPG- SCANDAL ABSOLU-HIM-EDP-100ML 485NIS PHOTO PR

 

 

 Natural formula professional  משיקה שמפו ומרכך סילבר מבוססים על טכנולוגיית Pigment Booster, להעצמת הברק וחיזוק הגוון הטבעי.

השמפו והמרכך מכילים פיגמנט המעצים את הברק ומנטרל גוון צהבהב האופייני לשיער לבן, כסוף או בלונד.

מסייעים בהעמקת הגוון והברק הטבעי של השיער.

שמפו ומרכך סילבר נטורל פורמולה מחיר 29.90 שח צילום טל אזולאי (1)צילום: שמפו ומרכך סילבר נטורל פורמולה מחיר 29.90 שח צילום טל אזולאי (1)
צילום טל אזולאי   הסרום של ניוואה מפתיע עם שני מוצרים חדשים בעקבות הצלחת סרום ניוואה לומינוס לטיפול מתקדם בכתמים כהים שהוכתר כסרום נגד כתמים כהים מספר 1 בעולם עם פטנט לומינוס 630 . מפחית כתמים עד כ-71% ב-12 שבועות . עם מעל מיליון לקוחות מרוצים ב56 מדינות- החלטנו להרחיב את סדרת הלומינוס בכדי לתת מענה לסוגי עור נוספים! עם שני מוצרים חדשים- סרום אנטי אייג' לטיפול בכתמים כהים וסרום לטיפול בכתמי פוסט אקנה לעור מושלם .    
GR_98710-04500-31_NIVEA Cellular Luminous630 Anti Acne Mark 30 ML-front-Screenצילום: GR_98710-04500-31_NIVEA Cellular Luminous630 Anti Acne Mark 30 ML-front-Screen
  Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה את קולקציית קיץ 2024 הפריטים שינעימו לנו את החזרה לשגרה, לקרני השמש המלטפות ולעונה החמה  בקולקציה החדשה מגוון תיקי רחצה, מגבות חוף, כובעים, כוסות, בקבוקי שתיה רב פעמיים, פמוטים, נרות ודפיוזרים.
ללין – קולקצית קיץ 2024 צילום הילה חן (3)צילום: ללין – קולקצית קיץ 2024 צילום הילה חן (3)
צילום הילה חן   הסוד של כל אישה מתחת לבגדים...    לרגל עונת החתונות והאירועים, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA  משיק: קולקציית מחטבים ופתרונות למחשופים   לקראת עונת החתונות והאירועים שבפתח, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA משיק את קולקציית המחטבים המובילה והנמכרת בעולם לכל אישה בכל מידה  המחטבים של JACK KUBA עשויים מבדים דקיקים, נושמים ומנדפי זיעה בטכנולוגיית COOLING EFFECT. המחטבים כמעט ואינם מורגשים על הגוף, מאפשרים תנועה חופשיה וקלילה, מתאימים לכל בגד ולכל אירוע ומהווים בסיס לכל מלתחה. ניתן ללבוש אותם ביומיום מתחת לבגדים או לאירועים חגיגיים 
D00iv JACK KUBA מחיר_ 169 ש_ח צלם_ שי יחזקאל(1)צילום: D00iv JACK KUBA מחיר_ 169 ש_ח צלם_ שי יחזקאל(1)
צילום: שי יחזקאל     רשת  SACARA מציעה לקיץ 2024:  סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף  היפואלרגני וללא פראבנים
סקארה קרם הגנה המחיר 24.90 שח וספרי הגנה מהשמש המחיר 29.90 שח צילום קית גלסמןצילום: סקארה קרם הגנה המחיר 24.90 שח וספרי הגנה מהשמש המחיר 29.90 שח צילום קית גלסמן
צילום קית גלסמן     מותג העיצוב לבית של קסטרו מציע לקראת יום העצמאות ובואו של הקיץ את הפריטים המושלמים לעונת הטיולים והפיקניקים שבפתח CASTRO HOME מותג העיצוב לבית של קסטרו, משיק קולקציה שימושית וכיפית במיוחד, עשירה, צבעונית ובמחירים אטרקטיביים לכבוד הגעתה של עונת הפיקניקים, הקיץ והטיולים. בקולקציה מגוון כלי מלמין, במבוק ואקרליק – חומרים המסייעים בשמירה על הסביבה ופתרון חסכוני לשימוש רב פעמי ומגוון פריטים נוספים לחוויית פיקניק אורבני.
CASTRO HOME – כלי אוכל ממלמין – 9.90שח-25.90שח צילום סטודיו קסטרו (4)צילום: CASTRO HOME – כלי אוכל ממלמין – 9.90שח-25.90שח צילום סטודיו קסטרו (4)
צילום סטודיו קסטרו      
צרכנות חולון

art