n
דף הבית / אוכלים בחוץ / כשצרפתי, יפני ווייטנאמי נפגשו

כשצרפתי, יפני ווייטנאמי נפגשו

פוד טרמינל במערב ראשל"צ מציע קונספט ייחודי של שלושה מטבחים במקום אחד: צרפתי, יפני ווייטנאמי

פוד טרמינל. צילום: בועז לביא
פוד טרמינל. צילום: בועז לביא

יום שישי האחרון, הפסקת האש כבר בפתח ואחרי השבוע מורט העצבים שעברנו, אין לנו כוח לבשל גם לא חביתה קטנה, הבעיה שצריך להרים ארוחת שישי מכובדת. מה עושים? פשוט, נוסעים למקום החדש שנפתח במערב ראשון ושמו "פוד טרמינל" ולוקחים טייק הוואי ממבחר של 3 (!!!) מטבחים.

קצת על המקום שנפתח לפני חודש: מדובר על מיזם קולינרי ראשון בארץ,  שנמצא בתוך מתחם רחב ידיים שמאפשר איסוף עצמי ומשלוח עד הבית באמצעות אפליקציית וולט (לראשל"צ, חולון, בת ים ואזור, בהמשך הוא יתרחב לעוד ערים). הוא מפגיש בין שלושה מטבחים מובילים המביאים קולינריה ייחודית מרחבי העולם והאוהבים כ"כ על הישראלים: רשת "זה סושי", מסעדת "וונג"  הווייטנאמית ו"ביג איב" ביסטרו צרפתי שבמרכזו עומד ההמבורגר.

בשעה 19:00 החלל שמתפרס על שטח של 200 מ"ר ובנוי באופן עכשווי כשברובו מטבח וחלק פרונטלי שהוא טרקלין מפואר המאפשר המתנה להזמנה, אכילה במקום ובשירות עצמי, מלא במשפחות. אין הרבה מקומות ישיבה, אבל אלה שישנם, מלאים לגמרי.

השליחים של וולנט נכנסים ויוצאים לסירוגין ואנחנו התעמקנו בדלפק בתפריטים (ההזמנה היא אחת גם אם בוחרים מנות משלושת המטבחים).

אנחנו התחלנו עם המטבח של וונג שאותו אנחנו מכירים ומאוד אוהבים: צ'קה לה וונג: פילה דג על מצע אטריות עם רצועות גזר, מלפפון, נבטים, נענע, אייסבר (58 ₪) וגוי נה: נתחי עוף במשרה שום ג'ינגר, כרוב לבן, נענע, כוסברה, בצל סגול (44 ₪),

בעיקריות בחרנו לפי המלצת האחמ"ש בביף באן: נתחי בקר בבישול ארוך, איילי אסיאתי, כוסברה ובצל ירוק בלחמנייה מאודה- 2 יחידות (54 ₪) ובבוק צ'וי ביף: אטריות תוצרת בית מוקפצות עם נתחי פילה בקר, עלי בוק צ'וי (75 ₪) מביג איב בחרנו את ההמבורגר האמריקאי: המבורגר בקר, גבינת גאודה וצ'דר, קורנביף צרוב, חסה, בצל ועגבנייה ורוטב ברבקיו (62 ₪), ואת המבורגר העוף שהוא אחד הפופולריים ביותר: חזה עוף בריויון בציפוי פריך, רוטב טרטר, עגבנייה וחסה (54 ₪) מ"זה סושי" בחרנו כמובן בסושי: דניס טמפורה, סלמון, גרידת לימון ומלפפון במעטפת ספייסי פנקו (47 ₪ ל- 8 יחידות), ספייסי סלמון: ספייסי סלמון, מלפפון, בצל ירוק ושקדים קלויים במעטפת סלמון צרוב (47 ₪) ולימון- מינט: סלמון, גרידת לימון, אבוקדו, מלפפון במעטפת נענע (47 ₪). את כל הכבודה הזו, ארזו לנו בצורה אלגנטית עם מפיות, מקלות אכילה וכמובן רטבים הן לסלטים (מצוין על כל רוטב לאיזה סלט הוא משתדך) והן לסושי, ונסענו להוריו של הקרניבור, לא לפני שהצטיידנו בבקבוקון של קוקטייל מקסים שמוצע במקרר פתוח ליד דלפק האכילה.

ביג איב. צילום: בועז לביא
ביג איב. צילום: בועז לביא

 

אחרי 40 דקות נסיעה, המנות הגיעו בצורה מושלמת, ואנחנו התחלנו לאכול. סלט הצ'קה לה וונג היה מעולה, עם ירקות טריים ונתחי דג עסיסיים, הביף באן היה טעים אבל נרשמה מעט טרוניה שהבאן  מעט עבה לעומת כמות הבשר. מנת הבוק ביף הייתה מנה מאוד טעימה עם הרבה נתחי בקר טעימים, בלי הצפה של אטריות וכאן נרשמו תגובות נלהבות. ההמבורגרים נחלו הצלחה מרבית- עסיסיים, עבים, מלאים בטעם ורטבים מושחתים, הכי רחוק מכל המבוגר תעשייתי שיש. אפילו א' הפחות קרניבור מבנו, לא יכול היה להפסיק לאכול את ההמבורגר שלו. גולת הכותרת מבחינת הסושי היה הספייסי סלמון ולימון מינט. שניהם טעימים באופן יוצא דופן ובין המיוחדים שאכלנו.

שורה תחתונה: שלושה מטבחים משובחים במקום אחד. אין ספק שכל אחד ימצא את המנה שלו.

 

פוד טרמינל

ההגנה 13 ראשון לציון משלוחים דרך אפליקציית וולט

03-7580000

http://foodterminal.co.il

 

.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות