n
דף הבית / צרכנות / על האש בקלי קלות

על האש בקלי קלות

מנגל או גריל גז ומה הם מציעים כיום לעומת אלו ששייכים לדור של ההורים שלנו?

מנגל
צילום: freepik

זוכרים את הימים שבהם בשביל לעשות על האש היה צריך להוציא את המנגל שמחכה מתחת למדרגות (או במוסך), להוביל אותו לעמדה הרצויה, לחזור לפינה אחרת שבה מאוחסנים הפחמים, לסחוב את השק, לעבור בכיור בשביל לשטוף את הידיים המפוחמות, לצאת לחפש אחר כמה זרדים ועיתון ישן (או במקרה הרע חומר בערה), לחפש בכול המטבח אחר קופסת הגפרורים (ולבסוף לקחת את המצית ששכחתם בכיס) ורק אז להתחיל לייצר גחלים לוחשות?

הגפרור מול הכפתור

זוכרים? רק במעומעם? מצוין! היום כבר אין צורך לעבוד כ"כ קשה, כך שסיטואציה שכזו היא באמת רק זיכרון רחוק שמזכיר ימים בהם הכול היה אומנם טעים אך הרבה יותר מסובך. העידן הנוכחי הביא עמו לא מעט שינויים מבורכים, וביניהם יש להודות על המנגלים המתקדמים, אלו שמייצרים את אותה תוצאה טעימה לצד הרבה פחות עבודה, מאמץ וכישרון קולינרי, וזאת כי כיום סך תהליך ההדלקה מסתכם בלחיצת כפתור ואילו השליטה הרבה יותר גבוהה. 

המנגל של היום מציע הרבה יותר

אז מה קיים ואלו אופציות אתם מפספסים? ובכן לצד גריל גז שמקצר את סך התהליך, גם קיימים מנגלים שעובדים על פחמים, כאלו שהם מאוד מתקדמים. מהם מציעים לעומת אלו ששייכים לדור של ההורים שלנו? מוזמנים לעבור על הרשימה הבאה ותוך כדי לקבל תיאבון:

  • יותר מקומה אחת עבור צלייה – הרשת העליונה מאפשרת צלייה יותר איטית ומבוקרת.
  • מכסה שמחובר באמצעות ציר 
  • מד טמפרטורה מכני שמובנה על גבי המכסה
  • מספר וסתי אוויר שמעניקים שליטה מרבית
  • מדף מובנה עבור הנחה נוחה של כלי העבודה
  • גלגלי גומי שמאפשרים ניוד נוח
  • כפתור הצתה
  • מיכל מובנה עבור איסוף האפר
  • רשתות מברזל יצוק
  • רגלי בסיס איכותיות
  • משטח פחמים שיודע להתכוונן מבחינת הגובה

החיים הטובים

אם אתם אוהבים את החיים הקלים, אז עם כל הכבוד לארומה הייחודית שהפחמים מעניקים, תבחרו גריל גז ואף הקפידו לבחור גריל גז מומלץ ששייך לחברה מובילה, כך שבאמת תוך רבע שעה מהרגע שהתעורר התיאבון תוכלו להתחיל להכין את הנתחים הרצויים. מכאן שכיום אין שום צורך להיערך מראש, אין שום צורך להתמחות בהדלקת פחמים ואפילו אין צורך לעמוד ולנפנף. מה כן צריך? שאלה מעולה! להלן 4 טיפים חשובים:

  1. אם בוחרים מנגל פחמים, בין היתר מומלץ להיעזר בפחמים איכותיים – כאלו שלא נשרפים מהר, ששומרים על טמפרטורה יציבה ואף שמעניקים ארומה רצויה. 
  2. אל תשכחו להוציא את הנתח הרצוי מהקפיא ומהמקרר בזמן (מומלץ להפשיר את הנתח במקרר כיומיים לפני מועד הצלייה).
  3. הקפידו על הוראות הניקיון שמגיעות עם המנגל הנבחר (לא נדרשת הרבה עבודה).
  4. אם אינכם מומחים בתחום, ביחרו במנגל גז שמסייע לשמור על טמפרטורה אחידה.

מה אתם רוצים?

לבסוף נציין שכיום יש להבין מה בדיוק רוצים ולבצע בחירה מושכלת בהתאם, כי מבחר איכותי לא חסר. כך למשל אם מחליטים שמעדיפים גריל פחמים שאינו מרבה לייצר עשן תבחרו במנגל סטייל "קמאדו", ואם מחליטים שמחפשים מנגל שהוא גם מעשנה, תתחילו לברר אודות המבחר המרשים שקיים. תיהנו!

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות