n
דף הבית / צרכנות / איך בוחרים בין קייטרינג חלבי לבין קייטרינג בשרי?

איך בוחרים בין קייטרינג חלבי לבין קייטרינג בשרי?

אם בעבר היה נדמה כי קייטרינג בשרי הוא הבחירה הבלעדית לכל סוג של אירוע, כיום גם קייטרינג חלבי פופולרי לא פחות. במאמר הזה אנו נסביר לכם בדיוק איזו מבין הבחירות הכי תתאים לאירוע שלכם

קייטרינג
צילום: דליס מגשי אירוח

האוכל הוא הפרמטר שיכול לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אירוע פחות מוצלח. מהסיבה הזאת יהיה עליכם לשקול היטב את הקייטרינג שאותו תזמינו לאירוע שלכם. אם בעבר היה נדמה כי קייטרינג בשרי הוא הבחירה הבלעדית לכל סוג של אירוע, כיום גם קייטרינג חלבי פופולרי לא פחות. השאלה שנשאלת היא איזה מבין סוגי הקייטרינג הכי יתאים לאירוע שלכם? שאלה שתהיו מוכרחים לענות עליה כדי לעשות בחירה שלא תצטערו עליה.

אז לפני שאתם עושים החלטה כזאת או אחרת, אנו מציעים לכם לקרוא את המאמר הבא. במאמר הזה אנו נסביר לכם בדיוק איזו מבין הבחירות הכי תתאים לאירוע שלכם. פתאום תוכלו להבין כי בחירת הקייטרינג זוהי לא חייבת להיות בחירה כל כך קשה. תוכלו לעשות בחירה מדויקת, ובו בזמן גם לא לבזבז את הזמן היקר שאותו תוכלו לתעל לטובת דברים אחרים. אך מה שבטוח הוא שברגע שתבחרו את הקייטרינג הנכון, פתאום האירוע כבר יראה באור שהוא מעט שונה.

 

מי הם האורחים שעומדים להגיע לאירוע?

כדי שתוכלו לעשות בחירה בין קייטרינג חלבי  לבשרי, יהיה עליכם להבין מי הם האורחים שעומדים להגיע לאירוע. ככל שתאפיינו בצורה טובה יותר את האורחים, כך תוכלו לדעת איזה אוכל הם ירצו לקבל. יש אורחים שיעדיפו לקבל אוכל שהוא בשרי, ואחרים שיעדיפו לקבל דווקא מאכלים שהם חלביים. כמובן שאתם תצטרכו לדאוג לכך שכל אחד מהאורחים יצא עם חיוך גדול על השפתיים.

אם לא תדעו איזה אורחים עומדים להגיע, יהיה לכם קשה מאוד לבצע בחירה בין סוגי הקייטרינג השונים. כי לכל אחד יש את הטעם האישי שלו, ומוטב כי תנסו לקלוע לטעם האישי של האורחים שלכם. חשוב לציין כי לעולם לא תצליחו לקלוע לטעם של כל האורחים שאותם אתם מזמינים לאירוע. כך שהמקסימום שתוכלו לעשות זה לנסות לקלוע לטעם של רובם.

 

כמה כסף אתם מוכנים לשלם על קייטרינג?

העלות הכספית היא עוד אחד מאותם פרמטרים שיסייעו לכם לעשות את הבחירה בין קייטרינג חלבי לבשרי. העלות הכספית אפילו יכולה להביא אתכם למצב שבו לא תהיה לכם יותר מידיי אפשרות בחירה. הקייטרינג החלבי הוא זול בצורה משמעותית בהשוואה לקייטרינג הבשרי. כך שאם אתם מגיעים עם תקציב מוגבל, אולי זוהי הבחירה הכי נכונה שתוכלו לעשות לקראת האירוע שלכם.

תמיד תזכרו כי בנוסף לקייטרינג יש עוד לא מעט דברים אחרים שתצטרכו לבצע אותם. כך שההוצאות הכספיות לא מסתכמות אך ורק באוכל שאותו אתם עומדים להגיש לאורחים. כך שברגע שתבינו בדיוק מה התקציב שעומד לרשותכם, יהיה לכם קל להתקדם בבטחה קדימה. האינטרס הוא כמובן להגיע למצב שבו האוכל יהיה הכי טעים שיש, מבלי שתקרעו לעצמכם את הכיס.

 

באיזה שעה אמור להתקיים האירוע?

לפני שבוחרים בין קייטרינג חלבי לבין קייטרינג בשרי, מוטב לדעת באיזה שעה האירוע עומד להתקיים. השעה של האירוע עשויה להיות זאת שקובעת איזה סוג של קייטרינג הכי מתאים. כי לרוב בשעות הבוקר או הצהריים עדיף לבחור בקייטרינג קליל יותר, שהוא כמובן הקייטרינג החלבי. אם האירוע יתקיים בערב, תוכלו לבחור קייטרינג בשרי או חלבי על פי הטעם של האורחים.

אל תשכחו לבחון את השעה של האירוע ולשלב אותה ביחד עם הקייטרינג שאותו תבחרו. לעיתים דווקא תשומת הלב הזאת היא הפרמטר שיעשה את ההבדל מנקודת המבט שלכם. אם לא תתאימו את הקייטרינג לשעת האירוע, לא מן הנמנע כי הרבה מאוד אורחים פשוט לא יוכלו להנות ממנו. כי לא בכל יום יוצא לכם לבחור במו ידיכם את האוכל שהוא זה שיוגש לאורחים שלכם.

 

האם אתם אוהבים קייטרינג חלבי או בשרי?

אולי זה ישמע לכם מעט מוזר, גם לטעם האישי שלכם יש חשיבות גם בבחירה הסופית שאותה תצטרכו לעשות. הרי האירוע הוא אירוע שמיועד עבורכם, ולכן האוכל שיוגש באירוע הוא כזה שחייב להתאים גם לטעם האישי שלכם. אם תגישו באירוע שלכם אוכל שאתם בעצמכם לא אוהבים, זה בהחלט עשוי להישמע מוזר. גם אתם צריכים להנות מהאוכל באירוע שלכם, אפילו שככל הנראה לא ממש יהיה לכם זמן לאכול ממנו.

כך כאשר תשקלו את כל הפרמטרים הכי חשובים תוכלו להגיע לבחירה האם מוטב לכם להזמין קייטרינג חלבי או בשרי לאירוע הקרוב. כמו שאתם מבינים הבחירה עשויה להשתנות בין אירוע אחד לבין אירוע אחר. לעיתים באירוע אחד תעדיפו קייטרינג בשרי ובאחר תעדיפו דווקא חלבי, זה בהחלט משהו שהוא יכול להתרחש בהתאם לסוג האירוע.

דליס מגשי אירוח מציעה קייטרינג לכל סוגי האירועים ותשמח להפוך את האירוע הבא שלכם למנצח וטעים במיוחד עם מגוון מנות מפנקות שכל האורחים יאהבו.

 

מרכז הזמנות ארצי 03-5600274

כשר מהדרין בד"צ בית יוסף

[email protected]

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות