n
דף הבית / עסקים בכותרות / פתרונות ייחודיים לניקוי וצביעת מיכלים

פתרונות ייחודיים לניקוי וצביעת מיכלים

מיכלי התעשייה על סוגיהם השונים חיוניים מאוד לתפקוד המפעלים ולפעולת הייצור. מסיבה זו, חשוב לשמור על ניקיונם ולתחזק בכל עת את מיכלי המזוט, הסולר, הנפט וכדומה

ניקוי-מזוט-באמצעות-רובוט
צילום: יח"צ

ניקוי נכון ושוטף של מיכלי התעשיה מונע נזקים, שחיקה וסתימות ומאפשר לעובדי המפעל לעבוד כראוי וללא תקלות. אם שומרים על המיכלים באופן ראוי וטוב, הם יכולים לשמש במפעל למשך שנים רבות, מבלי שיהיה צורך להחליף אותם. רק לצבוע מדי פעם ולהקפיד לנקות. 

 

מתאימים את שיטת הניקוי למיכל

בימינו השימוש במיכלים לצורכי תעשייה רק הולך ומתרחב. מיכלי סולר, למשל, חיוניים לשימוש מסחרי, תעשייתי, תחבורה ואפילו לשימוש ביתי. העניין הוא שהסולר הוא חומר שנוטה להתיר אחריו לא מעט פסולת שאי אפשר להסיר בדרך רגילה. על כן, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע לצורך ניקוי וצביעת מיכלים שיודעים להתאים את שיטת הניקוי לסוג המיכל. כדאי להכיר כמה משיטות הניקוי המתקדמות הקיימות נכון להיום:

  • ניקוי בעזרת קרח יבש – ניקוי באמצעות טכנולוגיה מיוחדת על בסיס קרח יבש (CO2). שיטה זו מיושמת רבות בתעשייה ומאריכה את חיי המיכל. 
  • ניקוי אברזיבי – ניקוי יסודי באמצעות שחיקה. 
  • ניקוי בלחץ מים גבוה – שיטת ניקוי נפוצה מאוד המיושמת במיכלים על מנת להיפטר מכתמים קשים. 
  • ניקוי בלחץ אולטרה גבוה – בשיטת ניקוי זו ניתן להגיע גם ללחץ של 3,000 בר. היא אינה מתאימה לכל מיכל, ולכן חשוב שצוות מקצועי שמכיר את התחום יעשה את העבודה.
  • ניקוי בקיטור – מדובר באחת השיטות המסורתיות ביותר לניקוי כתמים קשים המשמשות גם בעבודות הניקוי הביתיות. מדובר בשיטה שיש בה יתרונות רבים: היא אקולוגית, אינה מערבת חומרים מסוכנים, ניתן לבצע באמצעותה ניקוי יסודי ולחטא מפני זיהומים ובקטריות.
  • ניקוי בלייזר – שיטת ניקוי המבוססת על קרן הלייזר. הקרן מחממת את המיכל ומסירה את הכתמים שהצטברו על דפנותיו. בדומה לניקוי בקיטור, גם כאן מדובר בשיטת ניקוי אקולוגית שאינה מערבת חומרים רעילים. 

 

איך בוחרים חברה לניקוי וצביעת מיכלים?

כל מפעל תעשייה או עסק גדול שעושה שימוש במיכלי סולר, נפט וכדומה זקוק לשירותי ניקוי וצביעה של מיכלים אחת לתקופה, במטרה לתחזק את המיכלים, לשמור על ניקיונם וגם להבטיח את בטיחותם של העובדים הנמצאים בקרבת מקום. לפיכך, חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה שיודעת להתאים את שיטת הניקוי המדויקת לסוג המיכל והמצב שבו הוא נמצא. מומלץ לברר על החברה כמה שיותר ולבדוק כמה שנות ניסיון יש לה בתחום, כדי לקבל את השירות הטוב ביותר. 

 

מנקים מיכלים עם חברת ניר לי פתרונות

יש לכם מפעל עם שורה ארוכה של מיכלים שרק מחכים לאנשי מקצוע שינקו אותם? חברת ניר לי פתרונות מגיעה עם מגוון רחב של שיטות ניקוי, והיא נחשבת לאחת החברות המובילות ביותר בענף הניקוי התעשייתי בארץ, תוך שהיא משתמשת במיטב הטכנולוגיות הנהוגות היום בתחום. 

ניר לי פתרונות צברה לעצמה ניסיון של מעל ל-28 שנות פעילות, והיא מספקת את המענה הטוב ביותר לכל לקוח. הצוות המקצועי של החברה יודע להתאים את סוג הניקוי הנכון למיכלים שבהם משתמשים במפעלים ובתעשיות ובחומרים המאוחסנים במיכלים אלה. ישנם מקרים שבהם הצוות רואה לנכון להשתמש בטכנולוגיית התזה בסודה או ניקוי באמצעות התזת קרח יבש. במקרים אחרים, כאשר מדובר במיכלים ענקיים המכילים חומרים כימיים, בוחרים לנקות בלחץ מים גבוה, תוך היעזרות ברובוט פנאומטי לוויסות הלחץ והתאמת ניקוי המיכלים לתנאי הלחץ השונים. 

מכל מקום, לא משנה באיזה מיכל מדובר או איזו שיטה בוחרים לניקויו, כשמדובר בפעולה כה מורכבת אין תחליף לניסיון. ובחברה המקצועית הצוות האיכותי מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש. 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות