n
דף הבית / בקעת אונו / ספורט בקעת אונו / כדורגל: השאירו טעם של עוד

כדורגל: השאירו טעם של עוד

קבוצת הכדורגל המחודשת של מכבי גבעת שמואל, סיכמה עונה מפתיעה שנעצרה מוקדם מהצפוי

צילום מכבי גבעת שמואל

בדיוק לפני שנה, קמה קבוצת כדורגל חדשה/ישנה באזור בקעת אונו- מכבי גבעת שמואל. הקבוצה למעשה הוקמה מחדש חמש שנים לאחר שנסגרה, התחילה את דרכה המחודשת כמובן בליגה ג', הליגה האחרונה בישראל, ושובצה במחוז השרון. איתי מחלוף, שמעון בן כליפא ודוד יעקב, מקימי הקבוצה, החלו בגיוס שחקנים ויצאו לדרך עם פתיחת משחקי הליגה בחודש ספטמבר.

ההתחלה הייתה צולעת ובמשחק הקאמבק שלה, מכבי גבעת שמואל הפסידה בחוץ 2:1 לבני הרצליה כשאת השער הראשון בעונה, כבש לא אחר מאשר איתי מחלוף. אחרי שלושה הפסדים רצופים בפתיחת העונה, הגיע הרגע לו חיכו- ניצחון היסטורי 6:2 בבית על הפועל ג'לג'וליה. מידן בר כליפא עם רביעייה ואיתי מחלוף עם צמד, היו הכובשים היחידים לגבעת שמואל במשחק שנתן לקבוצה שלוש נקודות ראשונות בטבלה.

הקבוצה עם התקציב המינימלי שמטרתה הראשונה הייתה לשרוד כלכלית את העונה הראשונה, קיבלה ביטחון שבא לידי ביטוי בתחילת הסיבוב השני, ובמשך חודשיים שלמים (ינואר ופברואר), הקבוצה לא הפסידה ורשמה שתי תוצאות תיקו ולא פחות מחמישה ניצחונות רצופים, חלקם על קבוצות צמרת שהתמודדו על העלייה לליגה ב' כשהשיא נרשם עם הניצחון הגדול של הקבוצה בעונה- 6:4 בחוץ על מ.כ בני רעננה, שההפסד שלה לגבעת שמואל, חיסל את סיכוייה לסיים בפסגה.

הליגה יחד עם כל הספורט בישראל, נעצרה בתחילת חודש מרץ והקבוצה הצנועה סיימה במקום ה- 13 עם מאזן של 7 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו- 16 הפסדים.

מי שסיים כמלך שערי הקבוצה הוא כפיר גוטמן שכבש 23 שערים ב-19 משחקים בלבד! אחריו מידן בר כליפא עם 8 ואיתי מחלוף עם 7 שערים. את רשימת הכובשים סגרו יוהד פרידמן עם ארבעה ויוסי גואטה עם שני שערים.

שיאני ההופעות הם דוראל אבישר ועידן שכטמן ששיחקו ב- 23 מחזורים, איתי מחלוף, עומד בראש הכרטיסים הצהובים כשהכרטיס נשלף לעברו במהלך העונה 9 פעמים.

הקבוצה סיימה אומנם במאזן שלילי, אך היכולת בתחילת הסיבוב השני הפיחה הרבה תקוות באנשי הקבוצה שבקרוב יחלו את ההכנות לעונה הבאה כשהם מחושלים יותר ועם העיניים לכיוון מעלה.

  צילום מכבי גבעת שמואל1

שמחים בחלקם- צילומים: מכבי גבעת שמואל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מ.כ אור יהודה צילום מורן מגידש

צמד חמד

תפריט נגישות