n
דף הבית / בקעת אונו / בקעת אונו עסקים מומלצים / בקעת אונו: "מכניסים את הגינה אל תוך הבית"

בקעת אונו: "מכניסים את הגינה אל תוך הבית"

הכירו את "כלוריס"- אלת הפרחים וגם עסק בצעדיו הראשונים שינסה לפרוח, תרתי משמע, דווקא עכשיו

עולם חדש של גינון- צילום כלוריס

"כלוריס, קיבלה מזפירוס שליטה על עונת האביב והפכה למעשה לאלת הפרחים. היא הייתה נוהגת לעקוב אחר צעדיו של אהובה בזמן האביב תוך שהיא מפזרת ומותירה אחריה שבילים המכוסים בפרחים"

דווקא בימים אלו, כשאנשים סוגרים את עסקיהם ואחרים לא מעזים להרים ראש ולפתוח משהו חדש, דווקא עכשיו מגיעה "כלוריס" לישראל. עסק חדש מעניין וייחודי בתחום הצמחים שנקרא על שם האלה היוונית.

עם ההגעה לארץ, החלו נציגיו המקומיים להפעילו דווקא בקניון קריית אונו, שם נחלו הצלחה גדולה. לאחרונה החליטו להעביר את כל פעילותם לרשת האינטרנט כשבמקביל הם עומלים על פתיחת מספר אזורי מכירה בבקעת אונו ומשם הכוונה להתרחב אל כל הארץ.

   פתרון לחובבי הגינון נטולי הגינה- צילום כלוריס

אחד ממביאי הבשורה, מספר לנו למעשה איך נולד הרעיון ומה החידוש בתחום: "הקורונה הביאה אותי לחשוב מה כן יכול להצליח אפילו בתקופה הזאת. עולם הצמחים עניין אותי ומאז ומתמיד, חקרתי את הנושא וראיתי שלמעשה אין משהו דומה ל"כלוריס" בארץ.

החידוש אצלנו, זאת העובדה שלמעשה אין צורך לטפל ולהשקות את הצמח שקונים בגלל העובדה שהוא מגיע מובנה בתוך צנצנת מיוחדת, מין טרריום קטן, כך שלמעשה הוא משקה את הצמח שוב ושוב במין מעגל מחזורי ודואג לכל מה שהצמח צריך בלי שום מאמץ מצידנו. במקביל, נכנסנו גם לתחום הצמחים הטורפים שאנשים רק שמעו עליהם ועכשיו גם יכולים לגדל אחד בעצמם.

אנחנו למעשה מכירים לאנשים עולם חדש לגמרי בגינון. זה תחום שעדיין נמצא בחיתולים, גם בעולם אגב, ואני בטוח שבעוד כמה שנים מהיום הוא יתפתח בצורה נרחבת מאוד ואנחנו נהיה המובילים של התחום בארץ.

עולם חדש של גינון- צילום כלוריס

עשינו פיילוט בקניון קריית אונו והתגובות הפתיעו אותנו מאוד. אנשים מאוד מתלהבים, מתעניינים, רוצים להבין יותר וכמובן גם לקנות. הרבה אנשים צעירים רוצים להיכנס לתחום הגינון אבל אין להם גינה או חצר, אנחנו למעשה נותנים להם את האפשרות להכניס את הגינה אליהם הביתה וגם לא להתמקד כל היום בגידול הצמחים. אפשר "לשכוח" להשקות והצמח יישאר בריא וימשיך לגדול בעצמו. תמשיכו בחיים שלכם והצמח ימשיך בשלו".

את "כלוריס" תוכלו למצוא באתר האינטרנט: www.chloris.co.il וגם בפייסבוק- כלוריס – chloris ובאינסטרגם תחת השם Chloris__garden.

אין צורך לזכור להשקות- צילום כלוריס

צילומים: "כלוריס"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות