n
דף הבית / בקעת אונו / נדל"ן בקעת אונו / עושים היסטוריה – אאורה השלימה בניית 900 יחידות דיור ביהוד מונוסון

עושים היסטוריה – אאורה השלימה בניית 900 יחידות דיור ביהוד מונוסון

אאורה מעדכנת על קבלת טופס 4 וסיום האכלוס בפרויקט הדגל 'הגנים התלויים' . ראש עיריית יהוד מונוסון יעלה מקליס העניקה לבעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י את טופס 4 האחרון לשכונת הגנים התלויים ביהוד מונוסון ובכך אאורה משלימה את אכלוס 900 יח"ד בשכונה

אאורה
צילום: יח"צ

אאורה מחדשים את ישראל מעדכנת הבוקר על סיום האכלוס ומסירות הדירות לדיירים בפרויקט הדגל של החברה, 'הגנים התלויים' ביהוד, לאור קבלת טופס 4 מהעירייה.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "סיום האכלוס בגנים התלויים הוא עדות מצוינת למובילות שלנו בהתחדשות עירונית, בבניית שכונה שלמה, איכותית המספקת פתרונות דיור שלמים, אטרקטיביים ומהירים, אשר בולטים על רקע מחסור בקרקע זמינה לבניה במכרז הארץ"

הגנים התלויים ביהוד-מונסון הוא פרויקט התחדשות עירונית ענק הכולל 15 מגדלי מגורים וכ-900 יחידות דיור חדשות. אאורה החלה בקידום פרויקט הפינוי בינוי כבר בשנת 2010 והוא נבנה בשלבים – 13 בניינים כבר בנויים ומאוכלסים, וכעת אאורה מסיימת את אכלוס הבניינים האחרונים בשכונה לצד המרכז המסחרי והפארק – לשכונה שלמה.

פרויקט הדגל של אאורה ביהוד כולל בנייה וחידוש השכונה כולה והפיכתה לאזור מודרני, פורח ומשגשג. לצד הקמת המגדלים, אחראית חברת אאורה גם על הפיתוח הסביבתי באזור. מיקום הפרויקט הוא במרכז העיר יהוד מונסון, בסמוך למוקדי פנאי בילוי, עסקים, מסחר תוסס ומבני ציבור. השכונה ממוקמת על ציר תחבורה מרכזי, עם דרכי גישה נוחות למגוון יעדים, והיא מתאפיינת בנגישות נוחה לתחבורה הציבורית ולקווי אוטובוסים עירוניים ובין עירוניים. בעתיד מתוכננת גם הרכבת הקלה לעבור בסביבות השכונה.

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה: "פרויקט יהוד הגנים התלויים הוא עדות מצוינת למובילות שלנו בהקמת שכונות בהתחדשות עירונית, המאפשרת אספקת פתרונות דיור איכותיים, אטרקטיביים ומהירים, אשר בולטים על רקע מחסור בקרקע זמינה לבניה במכרז הארץ.  חוויית המגורים שאנחנו מציעים בגנים התלויים מיועד למי שאוהב את הדינמיות והתכונה הבלתי פוסקת של אזור המרכז, אבל לא רוצה להתפשר על איכות חיים בשכונה ירוקה ושקטה.  לאורך כל שלבי הפרויקט, זיהינו ששכונת הגנים התלויים זוכה לנאמנות גבוהה בקרב רוכשי הדירות – דיירים שגרו בה ומשפחתם גדלה מעוניינים להישאר ומשדרגים לדירה גדולה יותר בתוך השכונה".

  

אאורה ישראל הינה חברה ציבורית ויזמית המתמחה בבנייה למגורים ומובילה את תחום ההתחדשות העירונית בערים מבוקשות בישראל. נכון להודעה זו, אאורה מקדמת למעלה מ-50 פרויקטים הכוללים כ-23,733 יח"ד. מתוך סך כל הפרויקטים, 39 פרויקטים הינם בתחום ההתחדשות העירונית אשר במסגרתם תבנה החברה כ-18,889 יח"ד. במסגרת פרויקטים למגורים אותם החברה יוזמת או מקימה, מתוכננים להיבנות מתחמים מסחריים שהיקפם הכולל עומד על כ-35,000 מ"ר. עד כה מכרה החברה כ-9,000 מ"ר מתוך שטחי מסחר אלה. את יתרת שטחי המסחר (כ-26,000 מ"ר) מתכוונת החברה להחזיק לצורך השכרה וזאת מתוך מטרה להקים תחום פעילות חדש של נדל"ן מסחרי מניב. צפי החברה כי בפרויקטים אלה צפויות הכנסות משכר הדירה להגיע לכ-30 מיליוני ש"ח בשנה.  

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות