n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: נתפס פירומן שהצית מיכלי גזם וסיכן את חיי התושבים

קריית אונו: נתפס פירומן שהצית מיכלי גזם וסיכן את חיי התושבים

מכלי מחזור
צילום: עיריית קריית אונו

בימים האחרונים הוצתו מדי ערב מיכלי גזם וקרטונים באזור רחוב צה"ל בקריית אונו. כוחות גדולים של כיבוי אש, משטרה ועירייה היו נזעקים בכל פעם על מנת לטפל באירוע. בפעם האחרונה, האש התפשטה וכמעט אחזה בעץ ובעמוד חשמל. שוטרי תחנת משטרת מסובים בפיקודו של סנ"צ ניסים אוחיון, מפקד התחנה, יחד עם הסיור העירוני ארבו בימים האחרונים למצית שמסכן את חיי התושבים בעיר שלנו ואמש בשעות הערב תפסו אותו "על חם". כוח שמנה שני שוטרים וסייר של השיטור העירוני בקריית אונו בפיקודו של שי בן נמר מפקד השיטור העירוני שלנו, ארבו למצית בלבוש אזרחי, וסיירו בניידת סמויה, וכשזה הצית את האש במיכל הגזם עצרו אותו וכיבו את האש. המצית, תושב האזור, שנהג להגיע לקריית אונו ערב ערב נעצר מיידית והועבר לחקירה.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו מסר: "אני מבקש להודות למפקד תחנת מסובים סנ"צ ניסים אוחיון, לקציני ושוטרי התחנה ובמיוחד לצוות שביצע את המארב ותפס את הפירומן: רס"ר אולג ליפשיץ, רס"מ אור נחום והסייר העירוני אמיר ג'קמן וכן לשי בן נמר, מפקד השיטור העירוני שהוביל את המבצע. כל הכבוד"!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות