n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: חנוכת מרכז הספורט צ'יינין המחודש

קריית אונו: חנוכת מרכז הספורט צ'יינין המחודש

אולם הספורט צ'יינין עבר בשנה האחרונה שיפוץ כללי ומקיף והוא משמש את בשעות הלימודים את תלמידי חטיבות הביניים והתיכון ואילו בשעות אחר הצהרים והערב את חברי אגודות הספורט הפעילות בעיר

אולם צ'יינין
צילום: אריאל שלום

בשבוע שעבר התקיים טקס חנוכת מרכז הספורט צ'יינין המשודרג והמחודש בקריית אונו. האולם עבר בשנה האחרונה שיפוץ כללי ומקיף עם עיצוב פנים מושקע, לובי מרשים, פרקט מקצועי, תאורת לד חדשה, מושבים חדשים, קירות מבריקים, חדרי שירותים, מלתחות ומקלחות וחדר פעילויות והוא משמש את בשעות הלימודים את תלמידי חטיבות הביניים והתיכון ואילו בשעות אחר הצהרים והערב את חברי אגודות הספורט הפעילות בעיר.

משפחת צ'יינין תרמה לפני כארבעים שנה תרומה למועצה המקומית קריית אונו, ששימשה להקמת אולם הספורט וטקס גזירת הסרט בהשתתפות ליאונה ומרסי צ'יינין ובהשתתפות אביגדור ורשה ורעייתו אביבה התקיים בשנת 1981. שידרוג האולם תוכנן על ידי האדריכל אלון ראודור, תושב העיר ובוצע על ידי מנהל אגף בינוי וחשמל בעירייה, חיים נגר יחד, עם מנהלי העירייה בהובלת המנכ"ל חיים סופר.

בטקס חנוכת מרכז הספורט המחודש, הוקרן סרטון בו מתאר כדורסלן העבר בנבחרת ישראל ומכבי תל אביב ותושב העיר חנן קרן, את תקופת הזוהר של האולם, עת שיחקה קבוצת אליצור קריית אונו בליגת העל ואירחה את קבוצות הצמרת מכל הארץ.

נשאו ברכות: ישראל גל, ראש העיר, ועו"ד אלונה בומגרטן, מחזיקת תיק הספורט אשר הדגישו את החשיבות הרבה של הספורט בעיר והיותו של  שיפוץ אולם צ'יינין חלק מתכנית האב של אגף הספורט, להוספה, חידוש ושדרוג משמעותי של אולמות ומתקני הספורט בעיר.

באירוע הוקרן כאמור סרטון המתאר את ההיסטוריה של האולם והקהל הרב צפה בהופעה של הלהקות הייצוגיות של המתנ"ס "דרך הקצב" ולהקת "שאו".

בהמשך, התקיים משחק ראווה בכדורסל בו שיחקה נבחרת העירייה שתוגברה במורי התיכון ותלמידיו, מול נבחרת תיכון בן צבי וחטיבות הביניים, שהסתיים בתוצאה 22 – 19 לטובת נבחרת העירייה.

ישראל גל, ראש העיר: "קריית אונו ממשיכה להשתדרג במתקני הספורט שלה ברחבי העיר. לאחר שאולם הספורט של בית ספר שרת שופץ מהיסוד, ואולם הספורט רימונים עבר שיפוץ מקיף, בקרוב יוקם אולם ספורט חדש בבית ספר אביגדור ורשה, אצטדיון עירוני ברובע העסקים והבילוי MYONO ומתחם אתגרי בצפונה של העיר. אגף הספורט של העירייה, פועל במרץ, לקדם את תכנית האב לספורט ועל כך מגיעה לו הערכה רבה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות