n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: צומת בן גוריון נפתח לתנועה עם כניסה ויציאה חדשות

אור יהודה: צומת בן גוריון נפתח לתנועה עם כניסה ויציאה חדשות

מדובר בכניסה ויציאה נוספות לעיר שיקלו על עומסי התנועה על רקע עבודות הפיתוח ברחוב העצמאות הצפויות להתחיל בקרוב והעבודות ברחוב יגאל אלון

צומת בן גוריון
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

החל מהשבוע שעבר נפתחו כניסה ויציאה חדשות לאור יהודה באמצעות פתיחת צומת בן גוריון ליד המשכן למוסיקה ולמחול (ברחוב בן גוריון). העבודות לפתיחת הצומת בוצעו על ידי חברת נת"ע האמונה על הקו הסגול של הרכבת הקלה. בעקבות הפתיחה שבוצעה כעת, מתאפשרת כניסה לרחוב בן גוריון מכביש 461 (ימינה) ויציאה מרחוב בן גוריון לכביש 461 (ימינה). בעוד כחודש וחצי, על פי הערכת חברת נת"ע ייפתח צומת מלא שיחבר את העיר לשכונת בית בפארק, כולל רמזורים ומעברי חצייה.

 

פתיחת הצומת מתחברת לעבודות של "נתיבי ישראל" במסגרת פרויקט "מהיר לעיר" שצפוי להתחיל בשבועות הקרובים בעיר ובמסגרתו יתבצע פיתוח נרחב של רחוב העצמאות ויצירת נתיב תחבורה ציבורית שיאפשר העדפה לתחבורה תחבורית בעיר. בשל העומסים הצפויים כתוצאה מהעבודות, פתיחת צומת בן גוריון היא חשובה מאוד ומאפשרת נגישות מירבית לתושבי שכונות גיורא ונווה סביון. כמו כן, עבודות אלו יקלו על העומסים כתוצאה מהעבודות המתקיימות ברחוב יגאל אלון בו החברה הכלכלית מקימה בימים אלו מובל ניקוז שעובר מצפונה של העיר לדרומה.

 

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: "זה יום מרגש והיסטורי עבורנו. 25 שנה אחרי ששכונת נווה סביון הוקמה, הצומת הזה סוף סוף נפתח. עם ההתפתחות של העיר והקמת שכונת בית בפארק, קידמנו את נושא פתיחת הצומת. המהלך הזה אמנם היה צריך להתקיים כבר לפני שנה, אבל אני מברכת על כך שזה סוף סוף קרה. פתיחת הצומת תוריד את הלחצים במוקדים שונים בעיר, בוודאי בעקבות עבודות התשתית שאנו מקיימים ברחבי אור יהודה. בעוד כחודש וחצי צפוי להיות כאן צומת מלא מרומזר ומעברי חצייה שיחברו בין העיר הוותיקה לבית בפארק, כשבעתיד גם צומת יגאל אלון ייפתח לתוך השכונה".

צומת בן גוריון
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות