n
דף הבית / בת ים / בת ים עסקים מומלצים / איך משיגים גרין קארד לארצות הברית דרך הגרלת הגרין קארד?

איך משיגים גרין קארד לארצות הברית דרך הגרלת הגרין קארד?

בזכות הגרלת הגרין קארד, התעודה הירוקה יכולה להיות שלכם.

Green-Card
צילום: shutterstock

גרין קארד לארצות הברית. רק המחשבה על התעודה הנחשקת גורמת לצמרמורות. גרין קארד פותח צוהר לעולם החדש, ומאפשר לכל אדם שמקבל אותו לחיות ולעבוד בארצות הברית באופן חוקי לחלוטין!

ישנם מגוון סוגים של תעודות גרין קארד, כאשר כל אחת מהן טומנת בחובה דרישות שונות לקבלת הגרין קארד המיוחל.

 

דרכים להשיג גרין קארד

ארצות הברית מספקת גרין קארד לארצות הברית בעיקר לאנשים שנשואים לאזרחים אמריקאים או שמשפחה מקרבה ראשונה שלהם מתגוררת בארצות הברית באופן חוקי, למועמדים שהתקבלו לעבודה בארצות הברית ולזוכי הגרלת הגרין קארד.

ישראלים רבים חולמים לעזוב את ישראל ולעבור לארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות, אבל רוב הפעמים אינם עומדים בדרישות לקבלת התעודה. בשנים האחרונות, בזכות הגרלת הגרין קארד, סופסוף אפשר להצליח ולקבל את התעודה הירוקה.

תהליך קבלת הגרין קארד הוא ארוך ומסודר מאוד. חשוב לעמוד בכל הדרישות, למלא את כל הטפסים המתאימים ולהגיש את כל המסמכים הרלוונטיים בזמן ובשפה האנגלית.

 

הגרלת הגרין קארד

הגרלת הגרין קארד יכולה להיות הדרך שלכם להגשים את החלום האמריקאי. אם אתם מעל גיל 16 ובעלי תעודת בגרות, אתם יכולים להשתתף בהגרלה שמזכה מידי שנה 50,000 אנשים מכל העולם בתעודת הגרין קארד הנחשקת.

בכדי להשתתף בהגרלת גרין קארד לארצות הברית עליכם למלא טופס ארוך ולספק מידע נרחב אודותיכם, אודות בני הזוג שלכם והמשפחה הקרובה שלכם. כמובן שיש להגיש את כל המידע בשפה האנגלית.

ניתן להגיש את השאלון מידי שנה, בין החודשים אוקטובר לנובמבר. כל חלק של הטופס תלוי בזמן, לכן חשוב להתכונן אליו מראש ולדעת כיצד להעביר את התשובות המרשימות ביותר. טפסים שלא ימולאו בצורה תקינה, יפסלו באופן אוטומטי.

בין החודשים אפריל למאי, תוצאות ההגרלה נחשפות, והזוכים מקבלים הודעה כי הם יכולים להפוך לחלק מהחלום האמריקאי.

 

מה קורה אם זכית?

הזכייה בהגרלת הגרין קארד אינה מבטיחה שתקבלו את התעודה הנחשקת. ארצות הברית מאוד נוקשים בהליכי הקבלה שלהם, ולכן יהיה עליכם לספק לשגרירות המדינה מסמכים נוספים, ואף להגיע לריאיון מול עובד של השגרירות, שייקבע באופן סופי אם אתם מתאימים לקבל את התעודה.

הריאיון כולו יהיה בשפה האנגלית, ויהיה עליכם לענות על שאלות רבות בכדי להוכיח כי השבתם על הטפסים שלכם בצורה כנה, ולספק מידע ביומטרי כמו טביעות אצבע וחתימה.

כחודשיים לאחר שתעברו את הריאיון בשגרירות, תקבלו את מספר הגרין קארד שלכם, וסופסוף תוכלו לעבור לארצות הברית. אם אתם נשואים, בני הזוג שלכם יקבלו גרין קארד לארצות הברית באופן אוטומטי.

 

זוכים בהגרלת הגרין קארד

חברת i-immigrate.co.il  מספקת תמיכה והדרכה לכל מי שרוצה להשתתף בהגרלת הגרין קארד וגם לזכות בה.

בזכות המומחיות והניסיון של I-immigrate, הנציגים המנוסים של החברה מסייעים לכם למלא את הטפסים שלכם במהירות ובדרך התקינה והנכונה ביותר, כך שתבטיחו את סיכויי הזכייה שלכם בהגרלה. בהצלחה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ביוטי קליניק צילום יחצ

ביוטי קליניק מתרחבת: רשת מרפאות האסתטיקה מבית סופר-פארם משיקה מרפאה שישית בבת ים

תפריט נגישות