n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: אחרי 8 שנים, מנהל "ברנקו וייס" מסיים את תפקידו

בת ים: אחרי 8 שנים, מנהל "ברנקו וייס" מסיים את תפקידו

השנה, לאחר 8 שנות ניהול והקמה של בית ספר, איתן בר לב מסיים את תפקידו כמנהל בית ספר וממשיך לעבר אתגרים נוספים

איתן בר לב צילום ברנקו בת ים 1

בית ספר תיכון ע"ש ז'קלין כהנוב מרשת ברנקו וייס בעיר בת ים הוקם לפני 8 שנים עת מינויו של איתן בר לב לניהול בית הספר. בית הספר הינו מרכז חינוך הפוגש מדי שנה כ-160 נערים ונערות שנפלטו ממסגרות אחרות בבת ים ומגיעים ממצבי סיכון שונים.

בית הספר שם לעצמו למטרה להעניק לתלמידיו הזדמנות אמיתית נוספת ולספק להם חינוך איכותי ומעטפת רגשית- טיפולית.  בית הספר קולט תלמידים מכיתה ט' ועד כיתה י"ב, רובם ככולם תושבי העיר בת-ים.  בבית הספר 12 כיתות בכל כיתה כ-14 תלמידים.

  איתן בר לב צילום ברנקו וייס בת ים 2

התלמידים המגיעים לתיכון הם אלה שלא נמצא עבורם פתרון הולם במערכת הרגילה. רובם מחתך סוציו-אקונומי נמוך ונמצאים על הרצף הסיכוני במידה זו או אחרת. בבית ספר מאמינים שהתייחסות לצרכים הייחודיים של כל תלמיד ותלמידה, תוך מתן מסגרת חמה ותומכת, תאפשר לתלמידיו לעמוד בסוף התהליך כשהם מחזקים בידיהם תעודת בגרות, אך חשוב מכך כשהם מצוידים בכלים ובעיקר בתחושת מסוגלות עצמית שתאפשר להם לשבור את תקרת הזכוכית ולעצב לעצמם תמונת עתיד טובה יותר.

בית הספר מאמין ופועל למען הכוונת התלמידים לבגרות במקצועות העיוניים לצד לימודים טכנולוגיים השואפים להיות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר על מנת להקנות לתלמידים אפשרויות לעיצוב עתידם. המגמות הפעולות בבית הספר הן תקשוב, אומנות ומגמת התחל"ה "מנטורינג".

השנה לאחר 8 שנות ניהול והקמה של בית ספר, איתן מסיים את תפקידו כמנהל בית ספר וממשיך לעבר אתגרים נוספים. איתן יכול לזקוף לזכותו הישגים רבים של בית הספר, בעיקר כאשר רואים את התלמידים והבוגרים של בית הספר, אך בנוסף גם הישג אישי לא קטן כאשר נבחר כמנהל מצטיין במחוז ת"א לפני מספר חודשים.

שמעון אלבז (23), בוגר בית הספר, היום קצין בתפקיד סמפ"מ בגדוד דוכיפת של חטיבת כפיר, מספר על בית ספר ועל איתן : "הגעתי לברנקו וייס לאחר שניסיתי לעשות בגרויות בבית ספר אחר בבת ים במסלול רק להשלמת בגרויות וזה לא צלח מסיבות שונות.

הגעתי לברנקו וייס כברירת מחדל כי היה לי נורא חשוב להשלים את הבגרויות לפני הצבא. למרות שהשמועות על ברנקו וייס לא היו טובות, לאחר שהתחלתי את שנת י"ב כאן, גיליתי בית חם ואוהב, מנהל שאכפת לו מתלמידיו, כל תלמיד מקבל את היחס המותאם אליו באופן אישי ופשוט עושים הכל לטובת הצלחתם של התלמידים.

צר לי שזיכיתי ליהנות רק שנה אחת בברקנו. איתן מנהל מקצועי ,אדם שרתום לעבודה שלו לוקח אותה מעבר למצופה, משקיע דואג ומחנך. אדם ללמוד ממנו ודמות חינוכית שלא אשכח בחיים שלי, בשבילי הוא דמות להערצה".

איתן בר לב צילום ברנקו וייס בת ים

ליליה שטרן, מורה מבית ספר: "איתן מעבר היותו איש חינוך ערכי שלא מוכן לוותר על אף תלמיד ותמיד נלחם על זכותו של כל תלמיד ותלמידה להצליח, גם הנחיל בביה"ס את רוח הדברים כך שניתן לזהות את משנתו אצל שאר המורים בביה"ס. 

בנוסף אחד הדברים המיוחדים ביותר אצל איתן בתור מנהל זה הניהול בגובה העיניים אשר תמיד משרה אווירה נעימה מאוד וסביבת עבודה הכי נכונה במקום כל כך אינטנסיבי ושואב רגשית כמו שלנו"

איתן בר לב צילום ברנקו בת ים 1

צילומים מפעילותו של איתן בר לב בבית הספר באדיבות "ברנקו וייס".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

money-256281_1280 PIXABAY

כתב אישום חמור נגד שודד קשישים סדרתי

תפריט נגישות