n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: תייר תקף ואנס קשישה

בת ים: תייר תקף ואנס קשישה

הצהרת תובע הוגשה היום נגד תייר בגין אונס הקשישה בשבוע שעבר בבת ים.

אזיקים-משטרת-ישראל משטרה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום אילוסטרלציה דוברות משטרת ישראל

תחילתה של החקירה בסוף שבוע שעבר, בדיווח שהתקבל במשטרה על גבר שנראה גורר אשה לחדר אשפה ברחוב בלפור בבת ים.

שוטרים שהגיעו למקום במהירות רבה ראו את הגבר (26) בשעת מעשה כשהוא תוקף מינית את הקורבן (83, בת ים) על רצפת חדר האשפה. רק למראה השוטרים חדל החשוד ממעשיו, על מנת להימלט, אולם נתפס. הקורבן הועברה לטיפול בבית חולים וולפסון.

חקירה המקרה הוטלה על מחלק המשפחה של מרחב איילון. במהלך החקירה הרגישה הוצפו הנסיבות הקשות של התקיפה והאונס, כאשר במהלכו ניסתה הקורבן להיאבק בחשוד ולהימלט ממנו, אולם פעם אחר פעם הוא תפס אותה, גרר אותה על הרצפה, חבט את ראשה אל הרצפה ואיים על חייה אם לא תשתוק.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום (א) הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית משפט השלום בתל אביב ובקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

מהמשטרה נמסר: "ערנות הציבור ודיווח למשטרה בזמן אמת הביאו למעצרו של החשוד במעשה. משטרת ישראל תיתן מענה ותטפל בכלל תלונות האונס ועבירות המין ותפעל בנחישות ולא לאות על מנת שמבצעי העבירות הקשות הללו יועמדו לדין."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

money-256281_1280 PIXABAY

כתב אישום חמור נגד שודד קשישים סדרתי

תפריט נגישות